Conferència: «The world in your hands: the influence of maps in the information age»

20/03/2018 | SCP

Data: 21 de març de 2018
Acte: conferència
Títol: «The world in your hands: the influence of maps in the information age»
Ponent: Joseph Kerski - ESRI Education manager
Lloc: Aula Magna de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (HA1012CC)
Hora: 11 hores
Entitat: GEO-C. Universitat Jaume I de Castelló

Joseph Kerski és un geògraf que creu que l'anàlisi espacial a través del mapatge digital pot transformar l'educació i la societat a través d'una millor presa de decisions utilitzant la perspectiva geogràfica. Té tres graus en Geografia. Durant 21 anys, va treballar com a geògraf i cartògraf en NOAA, l'Oficina del Cens dels EUA i el Servei Geològic dels EUA. Imparteix cursos presencials i en línia en escoles primàries i secundàries, a través de MOOC i universitats com Sinte Gleska University i la Universitat de Denver.

Des de 2006, és gerent d'Educació per a Esri, centrant-se en el lideratge de pensament en l'educació de tecnologia geoespacial. Açò inclou el desenvolupament del currículum, la recerca sobre l'efectivitat dels Sistemes d'Informació Geogràfica (SIG) en educació, el desenvolupament professional per a educadors i el foment d'aliances per a recolzar el SIG en l'educació en tots els nivells, a nivell internacional. És autor de llibres tals com Spatial Mathematics, Interpreting Our World—100 Discoveries that Revolutionized Geography, The Essentials of the Environment, Tribal GIS, and The GIS Guide to Public Domain Data, així com de 25 capítols de llibres, 100 articles, 500 lliçons, 750 blogs posts i 4.000 vídeos.

Quan Joseph no es dedica a açò, se li pot trobar caminant per un camp en un vincle geogràfic, amb una intersecció d'un grau complet de latitud i longitud...

La conferència serà impartida en anglès i està organitzada per GEO-C: Joint Doctorate in Geoinformatics: Enabling Open Cities MSCA-ITN-EJD. The funding period is January 1, 2015 - December 31, 2018, Grant Agreement number 642332 — GEO-C — H2020-MSCA-ITN-2014.