panoramica UJI

Conferència-col·loqui: «Todo suma: una cifra, un lector, una mención, un tuit»

La conferència s’emmarca dins del pla de formació transversal de l’Escola de Doctorat
Última modificació: 12/01/2018 | Font: SCP

Data: 15 gener 2018
Acte: Conferència-col·loqui
Títol: «Todo suma: una cifra, un lector, una mención, un tuit» a càrrec Nieves González Fernández-Villavicencio, professora de la Universitat Pablo Olavide de Sevilla
Lloc: saló d’actes de l’Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau
Hora: 11.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: la conferència s’emmarca dins del pla de formació transversal de l’Escola de Doctorat i està adreçada als estudiants de doctorat i oberta a tota la comunitat universitària. Nieves González Fernández-Villavicencio, professora de la Universidad Pablo Olavide de Sevilla abordarà les millors estratègies per a la difusió de la investigació.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat