Taller de lactància La Universitat Jaume I i l’associació Mamare Castelló treballen per la promoció de la lactància materna entre la comunitat universitària

16/10/2017 | SCP

Data: 19 d'octubre de 2017
Acte: Taller
Títol: Taller de lactància
Lloc: Sala de graus de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals
Hora: 15.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I i Associació Mamare

Breu descripció: La Universitat Jaume I i l’associació Mamare han organitzat el taller «Informació i claus per a facilitar l'èxit de la lactància». Aquest tindrà lloc el dijous 19 d'octubre de 2017 a les 15.30 hores a la sala de graus de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

La Universitat Jaume I i l’associació Mamare Castelló treballen per la promoció de la lactància materna entre la comunitat universitària, organitzant diverses activitats i tallers dirigits a totes les persones interessades. Mamare Castelló és una associació sense ànim de lucre amb l’objectiu de sensibilitzar i informar la societat castellonenca sobre la importància de la lactància materna, així com crear punts de trobada de mares, pares i filles/fills per afavorir un adequat i saludable creixement dels xiquets i les xiquetes.

La inscripció al taller és gratuïta i oberta a qualsevol persona enviant un correu electrònic, indicant nom i cognoms, a l’adreça: soni@uji.es