Drets Humans L’UJI i Amnistía Internacional commemoren la Declaració Universal dels Drets Humans a la Llotja del Cànem

09/12/2015 | SCP

El Servei d’Activitats Socioculturals de la Universitat Jaume I i l’assemblea local d’Amnistía Internacional a Castelló han organitzat en commemoració de la Declaració Universal dels Drets Humans diverses activitats a la Llotja del Cànem, Seu de la Ciutat. Les activitats s’iniciaran a les 19 hores, amb la inauguració de l’exposició fotogràfica «Limbo» de Iuian Zambrean que podrà ser visitada fins al 9 de gener de 2016.

A les 19.30 hores es presentarà la postal editada pel Grup per enviar a presos i preses de consciència del món i l’autora del poema inclòs a la postal, Susanna Lliberós, farà un breu recital poètic. A continuació, Alejandro Moreno, professor associat de Psicologia Social del Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia de la universitat pública de Castelló, impartirà una xarrada sobre «Desaparicions forçades en Mèxic». Les activitats finalitzaran amb la presentació de l’informe dels 43 estudiants mexicans desapareguts per part de Rubén Romero.