Informació dels assumptes tractats en el Consell de Govern Sessió número 09/2023 (24 d'octubre de 2023)

24/10/2023 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

El Consell de Govern aprova la modificació del Reglament del Consell de l’Estudiantat
El Consell de Govern de la Universitat Jaume I ha aprovat la modificació del Reglament del Consell de l’Estudiantat que té com a finalitat regular la representació de l’estudiantat de l’UJI per adaptar-lo als nous Estatuts aprovats pel Decret 95/2021 i a la LOSU. A més, s’han realitzat correccions d’estil i modificacions formals fruit de la revisió lingüística per adequar la normativa al llenguatge inclusiu, entre d’altres.

El Consell de Govern aprova la modificació del Reglament sobre indemnitzacions per raó del servei i gratificacions
El Consell de Govern ha aprovat la modificació del Reglament sobre indemnitzacions per raó del servei i gratificacions. Aquest Reglament té per objecte regular les indemnitzacions per raó de comissió de serveis ordenades per la Universitat Jaume I i les gratificacions per assistències del personal intern o extern a tribunals, cursos, conferències, seminaris, meses electorals i altres serveis extraordinaris.

L’UJI aprova la modificació del pla d’estudis del Màster universitari en Eficiència Energètica i Sostenibilitat
El Consell de Govern de l’UJI ha aprovat la modificació del pla d’estudis del Màster universitari en Eficiència Energètica i Sostenibilitat per a adequar-lo al nou format de memòria verificada.

Entre les modificacions realitzades, s’han actualitzat els perfils d’egrés, els criteris d’accés i admissió, la descripció del pla d’estudis, el personal acadèmic, o el cronograma d’implantació, entre altres apartats. També s’ha reduït el nombre de places de 35 a 30, s’han inclòs els objectius formatius de les especialitats i s'han afegit pràctiques externes.

Les modificacions es duran a terme a partir del curs 2024-2025.

L’UJI aprova la modificació del pla d’estudis del Grau en Dret
El Consell de Govern de l’UJI ha aprovat la modificació del pla d’estudis del Grau en Dret per tal d’actualitzar-lo i millorar l’organització del pla d’estudis i les competències dels egressats i egressades. La reforma s’ha articulat entorn a tres eixos bàsics: la supressió d’assignatures anuals i la generalització de matèries de durada semestral; el reforç dels continguts de caràcter pròpiament jurídic, i la intensificació de la coherència en la seqüenciació de les assignatures.

Les modificacions es duran a terme a partir del curs 2024-2025.

El Consell de Govern aprova la modificació del Reglament dels Estudis de Màster universitari
El Consell de Govern ha aprovat la modificació del Reglament dels Estudis de Màster per adaptar-lo a la nova normativa, en concret a la Llei orgànica 2/2023 de 22 de març, del Sistema Universitari (LOSU). Aquest Reglament pretén ser una referència vàlida per al conjunt de la comunitat universitària de la Universitat Jaume I, tant des del punt de vista d’organització i planificació, com de la gestió dels estudis de màster.

Entre els aspectes que es modifiquen al reglament destaca que els màsters universitaris podran incorporar una o més especialitats, que aniran al títol, o diverses intensificacions, que es recolliran al Suplement Europeu al títol. També es modifica el procés de creació de noves titulacions de màster així com de la seua modificació. 

L’UJI aprova els criteris per accedir a la convocatòria extraordinària de finalització d'estudis de màster universitari
El Consell de Govern ha aprovat els criteris per accedir a la convocatòria extraordinària de finalització d'estudis de màster universitari.

Caldrà tindre pendent un màxim de tres assignatures, excloent-hi les Pràctiques Externes i el Treball de Final de Màster, excepte en els casos en els que se sol·licite la convocatòria per a aquestes assignatures, que sí computaran en el màxim de tres assignatures pendents. 

També, s’haurà d’estar matriculat en totes les assignatures pendents i haver-ne estat matriculat prèviament de les mateixes, així com sol·licitar la convocatòria per a totes les assignatures pendents.

Cada centre fixarà les dates de la convocatòria, en la primera quinzena del mes de novembre. Si no se supera alguna assignatura pendent, només hi haurà dret a una de les convocatòries ordinàries anuals, semestral o anual, de l’assignatura. Una volta sol·licitada la convocatòria extraordinària no es podrà demanar la seua anul·lació.

L’UJI aprova el llistat dels col·laboradors docents externs dels màsters oficials del curs 2023-2024
El Consell de Govern ha aprovat el llistat dels col·laboradors docents externs dels màsters oficials del curs 2023-2024. El nombre total de col·laboradors externs és de 398, amb una mitjana de docència d’1,81 crèdits per col·laborador.  

L’UJI aprova l’oferta de sis cursos de formació permanent per al curs 2023-2024
El Consell de Govern de l’UJI ha aprovat la proposta de sis cursos de formació permanent per al curs 2023-2024.

Els cursos són «Curs UBE de direcció de projectes» del Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció; «Atenció integral al pacient amb compromís vital mitjançant simulació avançada» de la Unitat Predepartamental de Medicina; «Captació i gestió de finançament europeu» del Departament d’Economia; «Gestió de la comunicació interna i employer branding» del Departament de Ciències de la Comunicació; «Intervenció psicosocial en desastres» del Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia, i «Ethics officer», del Departament de Filosofia i Sociologia. 

El Consell de Govern aprova la sol·licitud de l’informe previ de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació per al títol de Grau en Publicitat i Comunicació Corporativa
El Consell de Govern ha aprovat la sol·licitud de l’informe previ de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació per al títol de Grau en Publicitat i Comunicació Corporativa.

La comunicació publicitària i corporativa impliquen una afinitat de doctrines com relacions públiques, comunicació sostenible, comunicació interna, comunicació de màrqueting i gestió de crisi, la qual cosa justifica un títol que s'aproxime a àrees tan afins. Aquesta oferta formativa es construeix amb una visió que projecta una millora en l'ocupabilitat i pot ser més atractiva per a ocupadors, ja que reflecteix una formació més completa i versàtil en comunicació i introduint coneixements que recullen l'evolució de l'ecosistema digital de l'última dècada. A més, la proposta educativa recull una alineació amb estàndards internacionals.

Davant la conjuntura que l’ANECA puga considerar que siga un títol nou, donades les modificacions que s'hi incorporen, se sol·licita l'aprovació de l'informe previ per no haver de retardar tot el procés un any.

El Consell de Govern aprova la sol·licitud de l’informe previ de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació per al títol de Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs
El Consell de Govern ha aprovat la sol·licitud de l’informe previ de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació per al títol de Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

La reforma suposa l’actualització dels continguts del grau en una nova proposta com a formació per al disseny i desenvolupament de noves aplicacions d'oci interactiu digital o sistemes interactius en general. La finalitat d’aquesta titulació és impulsar la creació de professionals en l'àmbit de les indústries de creació de continguts digitals, de manera que en la possible comercialització dels productes aparega un valor afegit que els faça competitius en un mercat cada dia més pendent de les noves tecnologies. En aquest sentit, es contemplen tres itineraris: disseny de videojocs, desenvolupament de videojocs i artista tècnic.

Davant la conjuntura que l’ANECA puga considerar que siga un títol nou, donades les modificacions que s'hi incorporen, se sol·licita l'aprovació de l'informe previ per no haver de retardar tot el procés un any.

L’UJI aprova la sol·licitud de l’informe previ de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació per al títol de Grau en Comunicació Audiovisual
El Consell de Govern de la Universitat Jaume I ha aprovat la sol·licitud de l’informe previ de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació per al títol de Grau en Comunicació Audiovisual.

La reforma contempla una actualització dels continguts als escenaris digitals, una redistribució d’assignatures, més especificitat amb la reducció de matèries d’altres disciplines, l’augment d’assignatures específiques de comunicació i d’estudis fílmics, i la incorporació de dos mencions en l’últim curs: Guió i Direcció i Ideació de Formats.

Davant la conjuntura que l’ANECA puga considerar que siga un títol nou, donades les modificacions que s'hi incorporen, se sol·licita l'aprovació de l'informe previ per no haver de retardar tot el procés un any.

L’UJI aprova la sol·licitud de l’informe previ de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació per al títol de Màster universitari en Investigació en Traducció i Interpretació
El Consell de Govern de la Universitat Jaume I ha aprovat la sol·licitud de l’informe previ de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació per al títol de Màster universitari en Investigació en Traducció i Interpretació.

El nou disseny del títol adopta l’anglés com a llengua vehicular i modifica els seus continguts per a orientar-lo cap a àmbits investigadors més atractius.

Davant la conjuntura que l’ANECA puga considerar que siga un títol nou, donades les modificacions que s'hi incorporen, se sol·licita l'aprovació de l'informe previ per no haver de retardar tot el procés un any.

L’UJI presenta l’informe del Pla d’Ordenació Docent del curs 2022-2023
El Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i Professorat ha presentat al Consell de Govern l’informe de l’execució del Pla d’Ordenació Docent (POD) a la Universitat Jaume I corresponent al curs acadèmic 2022-2023 en què s’informa de l’assignació de la docència en els diferents graus i màsters oficials i l’assignació docent a nivell de departament.

Segons l’informe, durant el curs 2022-2023 es van impartir en títols de grau un total de 16.069,15 crèdits, la qual cosa suposa un increment de 172,64 crèdits respecte als impartits en el curs anterior. Del total de crèdits impartits en graus, el 89,60% corresponien a formació bàsica, obligatòries, pràctiques i treballs de fi de grau i el 10,40% restant va ser per a docència d’assignatures optatives.

Per centres, les titulacions adscrites a l’ESTCE han impartit el percentatge més gran de crèdits amb un 30,10%, mentre que a la FCHS es van impartir el 27,06%, a la FCJE el 26,59% i a la Facultat de Ciències de la Salut un 16,26%.

Pel que fa als màsters oficials, en el curs 2021-2022 s’ha impartit docència en 41 màsters, organitzats en 45 plans d’estudis diferents amb un total de 3.841,90 crèdits, xifra que suposa un increment del 3,27% respecte el curs anterior. Del total de crèdits, el 80,26% ha sigut impartit per professorat de la Jaume I i el 19,74% per professorat extern.

Quant al professorat de l’UJI, el 56,11% dels crèdits impartits en els graus ha sigut impartit per professorat funcionari i laboral indefinit, el 35,08% per professorat associat a temps parcial i el 8,81% per professorat ajudant i personal investigador. Pel que fa als màsters, el 81,10% dels crèdits ha sigut impartit per professorat funcionari i laboral indefinit, el 14,10% per professorat associat a temps parcial i el 4,80% per professorat ajudant i personal investigador. Aquests percentatges evidencien que, respecte al curs passat, el professorat funcionari i laboral indefinit ha incrementat la seua quota de docència en els màsters oficials davant del professorat associat a temps parcial amb docència en màsters.

En l’apartat de l’assignació de crèdits a departaments, àrees de coneixement i professorat, l’informe indica que el nombre de crèdits assignats en el POD del curs 2022-2023 ha sigut de 19.152,47 la qual cosa significa un increment del 1,54% respecte el curs 2021-2022. A més, un total de 768,16 han estat impartits per personal investigador (un 4,35% menys que en 2021-2022). Dels 18.384,31 crèdits restants, el 96,70% ha computat a efectes de determinació de les necessitats docents de les àrees de coneixement (96,55% en 2021/22).

En últim lloc, l’informe resumeix l’estructura de la plantilla de PDI amb POD per al curs 2022-2023, amb un total de 1.587 docents.

L’UJI aprova la proposta de Modificació de la Documentació per a l'organització del curs 2023-2024
El Consell de Govern ha aprovat la proposta de Modificació de la Documentació per a l'organització del curs 2023-2024.

La modificació contempla canvis relatius a la capacitat docent en estudis de màster i la inclusió de la tutorització de treballs de final de grau en la docència del personal amb contracte predoctoral. Així mateix, la capacitat docent en la figura d’Ajudant/a Doctor/a tipus II passa de 22 a 18 crèdits.

L’UJI obri la convocatòria del Sistema d'Incentius del professorat de la Universitat Jaume I
L’UJI obri la convocatòria del Pla 2023 d’incentius a la qualitat del professorat i reconeixement de la tasca del PDI. Aquesta convocatòria s’aplica tant a la sol·licitud dels incentius UJI amb criteris propis (sistema propi) com la sol·licitud dels incentius UJI amb criteris autonòmics (sistema autonòmic).

El termini de presentació de sol·licituds per al sistema propi s’estén des del 26 d’octubre fins el 9 de novembre de 2023. El termini per a la sol·licitud del sistema autonòmic comprén des de l’1 de febrer fins a l’1 de març de 2024.

L’UJI modifica la composició de la Comissió de reclamacions d’avaluació docent
El Consell de Govern ha aprovat la modificació de la composició de la Comissió de reclamacions d’avaluació de la docència que té com a funcions estudiar els recursos d’alçada presentats pel professorat contra el resultat final de l’avaluació docent i els recursos del professorat relacionats amb el no compliment de les obligacions docents així com elaborar les corresponents propostes motivades al Rectorat.

La Comissió està composta per cinc membres: el vicerector d’Ordenació Acadèmica i Professorat, Joaquín Beltrán, com a president, i quatre vocals: Diego González Ortiz, per la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques; Carlos Fanjul Peyró, per la Facultat de Ciències Humanes i Socials; Soledad Quero Castellano, per la Facultat de Ciències de la Salut, i Mercedes Marqués Andrés, per l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

L’UJI aprova la proposta de barem específic de professorat ajudant doctor del Departament de Matemàtiques
El Consell de Govern ha aprovat la proposta de barem específic per al concurs de professorat ajudant doctor del Departament de Matemàtiques. En el barem s’inclouen aspectes com l’expedient, la formació, la investigació, la docència universitària, o el coneixement d’idiomes, entre d’altres.

El Consell de Govern presenta l’informe de la resolució de l'acció 1.1 del Pla de promoció de la investigació de l’any 2023: Convocatòria de projectes d'investigació científica i desenvolupament tecnològic
El Consell de Govern de l’UJI ha presentat l’informe de la resolució de l'acció 1.1 del Pla de promoció de la investigació de l’any 2023: Convocatòria de projectes d'investigació científica i desenvolupament tecnològic.

Com a novetat, en aquesta edició, la convocatòria del programa de foment de projectes d’investigació, amb una dotació econòmica d’aproximadament 300.000 euros, es va focalitzar en el personal investigador de recent incorporació.

L’informe inclou un anàlisi de les sol·licituds presentades a la convocatòria i el procediment d’avaluació. Concretament, s’han presentat 29 projectes amb una sol·licitud de finançament per import de 812.482,53 € euros. D’altra banda, en el 48,2% de les sol·licituds, el projecte està liderat per una investigadora. Tant el número de projectes com l’import sol·licitats són superiors als corresponents de l’any anterior en la modalitat A destinada al personal investigador novell.

L’avaluació de la qualitat de les propostes ha estat encomanada a l’Agència Estatal d’Investigació (AEI). Les sol·licituds es classifiquen en les diferents àrees segons la temàtica pròpia del projecte i són avaluades seguint la modalitat de “peer review” (per experts). L’avaluació, sobre un total de 100 punts, s’efectua a partir dels ítems de qualitat; viabilitat; qualitat i trajectòria de l’investigador o investigadora principal; capacitat de l’equip investigador per a la realització de les activitats programades; impacte científic-tècnic, social i econòmic dels resultats previstos, i adequació al pressupost.

Amb l’aplicació d’aquests criteris, el nombre de projectes susceptibles d’obtenir finançament és de 20 (el 69 % del total de projectes sol·licitats) per un import total de 329.978,37 € (el 40,6% sobre el pressupost total sol·licitat).

Finalment, l’informe inclou un anàlisi de l’evolució del pressupost, el nombre de projectes sol·licitats i la taxa d’èxit amb càrrec a la modalitat A de l’acció 1.1 del Pla de Promoció de la Investigació des de l’any 2019. D’altra banda, des de 2019 s’observa una estabilització en el nombre de sol·licituds, projectes concedits i taxa d’èxit.

L’UJI ratifica la proposta de creació de l'Institut Universitari en Turisme (IUTUR)
El Consell de Govern ha ratificat la proposta de creació de l’Institut Universitari d’Investigació en Turisme (IUTUR). IUTUR és un espai de confluència de la investigació fonamental, la investigació aplicada, la transferència de coneixement i la formació superior en turisme, tot això des d’una perspectiva multidisciplinar.

La inclusió de personal investigador de diferents àrees de coneixement propiciarà l’aparició de sinergies amb la finalitat de proporcionar respostes integrals que faciliten la transició cap a un nou model de desenvolupament turístic. En aquest sentit, IUTUR estructurarà la seua activitat en els àmbits de la competitivitat i la innovació, la sostenibilitat i la transformació digital del sector.

La transferència de coneixement cap al territori serà objectiu prioritari d’aquest institut, proporcionant assessorament a les diverses institucions i empreses relacionades amb el sector que així ho sol·liciten a través de la proposta. Una de les primeres activitats previstes del futur IUTUR consistirà en l’establiment de relacions que permetan teixir una xarxa amb els diferents agents vinculats al turisme amb la creació d’un Consell Assessor en el qual estaran presents les institucions i patronals més representatives del sector turístic de Castelló.

El Consell de Govern aprova el Reglament marc de funcionament dels instituts universitaris d’investigació de l’UJI
El Consell de Govern ha aprovat el Reglament marc de funcionament dels instituts universitaris d’investigació de l’UJI que té com a objecte regular la creació, funcionament, modificació i supressió dels instituts universitaris d’investigació de la Universitat Jaume I.

El Reglament estableix les funcions generals dels instituts universitaris d’investigació, la seua classificació, règim jurídic, òrgans de govern, contractació de personal, així com aspectes a valorar en la proposta de creació, entre d’altres. 

El Consell de Govern modifica el Reglament de règim intern del Comitè d’Ètica de la Investigació amb Éssers Humans de l’UJI
El Consell de Govern ha modificat el Reglament de règim intern del Comitè d’Ètica de la Investigació amb Éssers Humans de l’UJI, aprovat en 2022. Les modificacions més significatives de la norma es refereixen als principis de necessitat, eficàcia, proporcionalitat, seguretat jurídica, transparència i eficiència; a l’obtenció o anàlisi de dades personals, anonimitzades o pseudoanonimitzades; o al procediment d’emissió d’informes de valoració dels projectes d’investigació.

El Consell de Govern modifica el Reglament de règim intern del Comitè d’Ètica d'Experimentació Animal de l’UJI
El Consell de Govern ha modificat el Reglament de règim intern del Comitè d’Ètica d'Experimentació Animal de l’UJI, aprovat en 2022. Les modificacions més significatives de la norma es refereixen als principis de necessitat, eficàcia, proporcionalitat, seguretat jurídica, transparència i eficiència; o al procediment de valoració dels projectes d’investigació.

L’UJI aprova el Pla de formació en competències investigadores
El Consell de Govern ha aprovat el Pla de formació en competències investigadores, un programa que té com a finalitat facilitar el desenvolupament de les competències que són necessàries tant per al desenvolupament de la tesi doctoral, com per al desenvolupament de la carrera investigadora dins o fora de l’àmbit acadèmic i universitari.

El programa, que pren com a base el llistat de competències transversals contingudes en el marc europeu de competències investigadores, es desplega en un total de 38 competències, agrupades en set àrees: capacitats d’investigació, gestió de la investigació, gestió de les eines de recerca, repercussió i impacte, treball en equip, habilitats cognitives i autogestió.

El pla inclou elements de referència sobre aspectes essencials del procés investigador, incloent-hi elaboració de projectes, execució de la investigació, obtenció i processament de dades, protecció i comunicació de resultats, activitats de difusió o avaluació de la investigació.

El Consell de Govern aprova la concessió del grau de doctora honoris causa a la catedràtica de la Universitat del País Basc Jasone Cenoz
El Consell de Govern ha aprovat el nomenament de la catedràtica de Mètodes d’Investigació en Educació de la Universitat del País Basc Jasone Cenoz a proposta del Departament d’Estudis Anglesos i impulsada pel Grup d’investigació Lingüística Aplicada l’Ensenyament i Adquisició de la Llengua Anglesa (LAELA) i pel Màster Ensenyament i Adquisició de la Llengua Anglesa en Contextos Multilingües (MELACOM).

Jasone Cenoz és una referent mundial en la investigació sobre el fenomen del multilingüisme i en la necessitat d’adoptar una perspectiva multilingüe en l’estudi sobre l’ensenyament i aprenentatge de les llengües. La seua col·laboració amb l’UJI més recent fa referència a la seua implicació com a assessora externa de la Comissió de Política Lingüística des de 2018 a 2022, tot i que es remunta a l’any 2000 quan el grup LAELA va sol·licitar el seu assessorament i va gaudir de les seues reflexions referides a la importància d’emprendre investigacions sobre el paper del bilingüisme en l’adquisició de l’anglès com a tercera llengua. A més a més, va participar activament en el disseny del Màster MELACOM.

Jasone Cenoz es va llicenciar primer en Filologia Italiana menció Anglesa per la Universitat de Salamanca (1982), i després en Filologia Basca a la Universitat del País Basc en 1989. En 1992 va obtindre el grau de Doctora per la Universitat del País Basc amb la màxima qualificació. Ha estat catedràtica de filologia anglesa al Departament de Filologia Anglesa i Romànica, i més tard, catedràtica de mètodes d’investigació i diagnòstic en educació al Departament d’Educació de la Universitat del País Basc. Ha estat convidada a impartir cursos i conferències en un gran nombre d’universitats de tot el món, entre les que destaca Bangor University (Regne Unit), la Universitat de Siena (Itàlia), Columbia University, Penn State University, McGill University (Nordamèrica), Hong Kong University, Tongji University, Xi’an Jiaotong-Liverpool University (Àsia), i University of Melbourne (Australia), entre d’altres.

Actualment és visiting professor a la Universitat de Chicago (EEUU). Destaca la seua faceta com a investigadora principal del grup Donostia Research (DREAM) a la Universitat del País Basc així com el seu rellevant paper actiu en la creació d’institucions acadèmiques i científiques com la International Association of Multilingualism de la que va ser també presidenta, o la creació i edició durant les primeres anualitats de la revista científica International Journal of Multilingualism que avui es troba en el primer quartil i gaudeix de gran prestigi entre les investigadores de l’àmbit.

Cal mencionar en especial la seua contribució a la investigació sobre el multilingüisme des d’una perspectiva educativa considerant la influència del repertori lingüístic i la competència metalingüística en l’aprenentatge de llengües. També ha treballat sobre el paisatge lingüístic, l’ansietat comunicativa en segones i terceres llengües, la competència pragmàtica i el multilingüisme en el món laboral. És membre del comitè editorial d’un gran nombre de revistes científiques i avaluadora d’agències nacionals i internacionals. Ha sigut presidenta de Ciències de l’Educació de la Agència Estatal d’Investigació i coordinadora de Ciències de la Educació de la ANEP. Va ser vicerectora de relacions internacionals a la Universitat del País Basc, coordinadora del Máster Universitari de Multilingüisme i Educació de la UPV/EHU i membre del comitè científic de l’Institut Basc d’Avaluació i Investigació Educativa, entre moltes altres responsabilitats.

Ha dirigit més de 22 tesis doctorals i ha publicat més de 300 treballs científics pels quals ha rebut més de 20.000 cites bibliogràfiques. De fet, el seu H-index és 67, i el i-10 index és 152. Ha rebut entre d’altres els guardons següents: premi extraordinari de doctorat en 1992, premi de l’Associació Espanyola de Lingüística Aplicada (AESLA) per a investigadors experimentats en 2010, reconeixement de la Universitat del País Basc a dones acadèmiques amb trajectòria rellevant en 2020, i reconeixement Ikerbasque a les dones científiques en 2022.

L’UJI aprova els calendaris electorals per a elegir consells de diversos departaments i consell i direcció de l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Pau
El Consell de Govern de l’UJI ha aprovat els calendaris electorals per a elegir consell i direcció de l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Pau, i per a les eleccions parcials al consell dels departaments de Dret Públic, Enginyeria i Ciències dels Computadors, Química Inorgànica i Orgànica, i Traducció i Comunicació.

Les eleccions als consells se celebraran el 12 de desembre de 2023 amb vot anticipat de l’1 a l’11 de desembre. La presentació de candidatures es podrà realitzar del 17 al 22 de novembre i la proclamació definitiva de resultats serà el 20 de desembre.

A continuació, se celebraran eleccions a la direcció de seu de l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Pau. Les candidatures es podran presentar de l’11 al 18 de gener, i l’elecció serà l’1 de febrer, amb vot anticipat del 25 al 31 de gener. La proclamació definitiva de resultats serà el 9 de febrer i, en cas de fer falta una segona volta, aquesta es duria a terme el dia 15 de febrer.

 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions