Aplicaciones prácticas de las Técnicas Cognitivas (...cuando no eres Albert Ellis) Conferència

20/02/2020 | FCS

Data: divendres 21 de febrer

Acte: Conferència

Títol: Aplicaciones prácticas de las Técnicas Cognitivas (... cuando no eres Albert Ellis)

Ponent: Dra. Cristina López Altschwager

Adreçat a: especialment el alumnat de Psicologia

Lloc: Aula HA1213AA, segon pis de l'aulari de la  Facultat de Ciències Humanes i Socials

Hora: 13:30h

Organitzat: Comissió de grau de Psicologia, FCS

Breu descripció: la Dra. López Altschwager va ser col·laboradora d'Investigació a l'Institut Max Planck de Psiquiatría de Munich, Alemanya, on es va formar com a Terapèuta Cognitivo - Conductual, Terapèuta de Parelles i Sexòloga. Va ser directora del Projecte "STRESA Internacional" per a l'àmbit de parla hispana, directora de la delegació espanyola de l'"Instituto de Investigación, Formación y Terapia", a València, Espanya. També va impartir docència en diverses universitats, obtenent finalment una plaça de Titular a la Universitat de València, al Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics, del que es va jubilar al 2008.

La seua activitat professional va abarcar diversos àmbits de la Psicologia Clínica i de Recursos Humans. És autora i coautora de diferents treballs de recerca, articles i capítols en llibres especialitzats.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut