El cicle de conferències 'Els Dilluns en Família' torna a la UJI

10/02/2017 | FCS

El Master Universitari en Intervenció i Mediació Familiar de la Universitat Jaume I inicia la novena edició del cicle de conferències gratuïtes ‘Els Dilluns en Família’, que se celebraran durant sis dilluns entre el 20 de febrer de 2017 i el 8 de maig de 2017 a les 18:30 hores en el Saló d'Actes del Consell Social i Centre de Postgrau de la Universitat Jaume I. El cicle serà inaugurat per José Manuel Marco Cos, President de l'Audiència Provincial de Castelló, i clausurat per Maria Josep Palmer Company, cap del Servei Territorial d'Educació i Política Lingüistica de Castelló.

El cicle començarà el 20 de Febrer amb la conferència «La Mediació en contextos educatius: aprenentatge de la convivència». La xarrada serà impartida per Dra. Mari Luz Sánchez García-Aresta, Docent i Mediadora en l'Institut IMEDIA de Mediació de la Universitat Complutense de Madrid.

Dr. Jordi Collet Sabé, Professor Titular de Sociologia de l'Educació de la Universitat de Vic-UCC (Barcelona), oferirà el 13 de març la conferència «Pares i mares: estranys en un país anomenat escola? Anàlisi de les relacions entre escola i famílies i propostes de millora».

La Llicenciada en Psicologia i Màster en Intervenció i Mediació Familiar per la UJI, Cintia Tiano, el dia 3 d'abril abordarà el tema «Protecció dels xiquets/as i adolescents davant els maltractaments no visibles» a partir de la seua experiència com a Tècnica en els Equips interdisciplinaris en els Jutjats de Paz Lletrats de la Província de Buenos Aires (Cort Suprema de Justícia, Argentina).

El 10 d'abril es comptarà amb la sessió «Emociones i Conflictes» impartida pel Dr. Ramón Alzate Sáez d'Heredia, Catedràtic de Psicologia de la Universitat del País Basc (UPV-EUH) i Membre de la International Peace Research Association (IPRA) i de l'Association for Conflict Resolution (ACR).

Dr. Jordi Longás Mayayo, Coordinador del Màster Lideratge de la Innovació Educativa i Direcció de Centres Educatius i Investigador del grup Pedagogia, Societat i Innovació amb el suport dels Tecnologies de la Informació i la Comunicació  PSITIC, de la Universitat Ramon Llull (URL), oferirà el 24 d'abril la conferència « Treballe en xarxa entre institucions interessades en el benestar de la infància».

‘Els Dilluns en Família’ finalitza el 8 de maig amb la conferència « Relaciones reparadoras del vincle en menors víctimes de maltractaments», oferida per D. José Luis Gonzalo Marrodán, que exerceix la seua activitat de Psicòleg clínic i Psicoterapeuta Certificat Europsy a Vitòria.

Inscripcions en: www.masterfamilia.uji.es/

Més informació en Màster Família: 964 729 556 / 964 729 549 / www.masterfamilia.uji.es/

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut