Es convoquen 10 ajudes per a les pràctiques externes de l’estudiantat dels graus i màsters de la Facultat de Ciències de la Salut , entre els mesos de juny i setembre

15/06/2016 | FCS

Data: El termini per presentar la sol·licitud finalitza el 24 de juny de 2016 en el Registre general de la Universitat Jaume I.

Breu descripció: Aquesta convocatòria té com a objectiu contribuir i promoure a finançar les despeses ocasionades amb motiu de la realització de pràctiques externes extracurriculars de l’estudiantat de la Facultat de Ciències de la Salut en el curs acadèmic 2015/2016, que tinguen lloc entre els mesos de juny i setembre de 2016.

Requisits: Ser estudiantat de la Universitat Jaume I en el graus o másters de la FCS durant el curs acadèmic 2015/16 i tindre cursats 120 crèdits en el cas de ser estudiantat de grau. Així mateix l’estudiantat no ha de ser beneficiari de cap beca o ajuda pel mateix concepte.

Les pràctiques extracurriculars per a les que es donen l’ajuda hauran de realitzar-se en entitats públiques o del tercer sector.

Informació de la convocatòria.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut