II Jornades d'orientació professional i inserció laboral del Grau d'Infermeria

05/04/2016 | FCS

Data: 7 i 8 d'abril

Acte: Jornades

Títol: II Jornades d'orientació professional i inserció laboral del Grau d'Infermeria

Lloc: Sala de Graus de l'edifici d'Humanes.

Entitat: Vicedeganat d'Infermeria i Unitat Predepartamental d'Infermeria. Col·labora: Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques (OIPEP)

Breu descripció: Les jornades tenen com a objectiu donar a conèixer les possibles eixides professionals als estudiants i egressats d'infermeria, les funcions del Col·legi Oficial d'Infermeria i els Serveis al col·legiat. S'abordarà també, l'accés a la sanitat pública i altres possibles vies d'inserció laboral (sanitat militar, urgències extrahospitalarias, infermeria penintenciaria). La formació de postgrau: Màster, Doctorat, Especialitats d'Infermeria, formació continuada. El mercat de treball internacional: Xarxa EURES. Així com les pràctiques solidàries en països empobrits i cooperació internacional en ONG.

Inscripció gratuïta, limitada a l'aforament de la sala: 70 alumnes. Tindran prioritat els alumnes deº 4 curs. Obert a egressats d'infermeria de la Universitat Jaume I i Col·legiats.

Durada 12 hores. Reconegut per 0,5 ECTS de lliure configuració.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut