II Jornades d’Investigació per als Estudiants de la Facultat de Ciències de la Salut.

08/04/2016 | FCS

Títol: II Jornades de recerca per als estudiants de la Facultat de Ciències de la Salut.

Data: 13 i 14 d'abril

Lloc: Facultat de Ciències de la Salut

Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: Pròximament tindran lloc les II Jornades d'investigació de la Facultat de Ciències de la Salut. Un espai en el qual els estudiants de les titulacions d'infermeria, psicologia i medicina podran comunicar i compartir els seus treballs científics amb la resta de la Comunitat Educativa. A continuació teniu l'enllaç a la web de les jornades perquè consulteu la informació necessària per a participar com a assistents o ponents.

Enguany com a novetat, hi haurà un comitè científic que premiarà les millors ponències de forma econòmica i amb lliurament de diplomes.

¡Us animem a participar!

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut