Presidència:
- Rectorat o Vicerectorat en qui delegue amb competències en l’àmbit de la investigació i el doctorat.
Secretaria:
- Una persona del PTGAS de Biblioteca-Centre de Documentació a proposta de la persona cap del servei.
Vocalies:
- Cap del servei de Biblioteca-Centre de Documentació.
- Una persona membre del PDI en representació de cada departament, unitat predepartamental i institut d’investigació.
- Una persona membre de l’estudiantat de cada centre, elegida pel Consell de l’Estudiantat.
- Una persona membre del PTGAS de cada centre, elegida entre el PTGAS, i per aquest, de la Junta de Centre.
- Tretze membres elegits/des pel Claustre entre els seus membres amb la següent distribució:
- Sis entre el PDI amb vinculació permanent.
- Un entre el PDI amb vinculació no permanent.
- Tres entre l’estudiantat.
- Tres entre el PTGAS.
Normativa:
La Comissió del Centre de Documentació és un dels òrgans d’assessorament i de negociació dels regulats per l’article 94 dels Estatuts de la Universitat Jaume I aprovats pel Decret 95/2021, de 9 de juliol, del Consell de la Generalitat, DOGV núm. 9128 de 15 de juliol de 2022.
Aquesta Comissió té com a funció principal assessorar els òrgans col·legiats d’àmbit general i el Rectorat en matèria de documentació bibliogràfica.
Reglament d'organització i funcionament de la Universitat Jaume I
Membres