Modalitat: presencial
Destinataris: PAS de l’UJI preferentment del SGE i de les Unitats de Gestió, i de la resta de serveis que emeten factures.
Objectius:
Conèixer l’aplicació a l’UJI de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic, les vies de recepció de les factures electròniques i la seva tramitació, així com l'emissió de factures electròniques de l’UJI a altres administracions públiques.
Continguts:
- La factura electrònica, format Facturae.
- Avantatges de la facturació electrònica.
- Rebutjar factures i factures rectificatives.
- El codis DIR3, què són, i quins són a l’UJI.
- Vies de recepció de les factures electròniques a l’UJI. Punt general d'entrada de factures electròniques a l'UJI, FACe.
- Integració de la factura electrònica en la gestió econòmica de l’UJI.
- Projectes en marxa per a la integració de la firma electrònica en la gestió de les factures.
- Confecció de factures electròniques per a enviar a altres AAPP. El programa Factura-e 3.4-
- Altres eines per a visualitzar i comprovar factures electròniques.
Durada: 4 hores
Calendari: 8 i 10 de maig 2018
Dies: dimarts i dijous
Horari: de 13,00 a 15,00 hores
Lloc: TD0104AI (ESTCE)
Participants: mínim 10 i màxim 28 persones
Professorat: Victor Viciano Isasi (Servei de Gestió Econòmica)
Termini d’inscripció: del 23 de març al 10 d’abril de 2018
Avaluació
Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.