Modalitat: presencial
Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal de Biblioteca
Objectius:
Conèixer el que el públic espera del Servei de Biblioteca i ser capaç d’identificar tendències de comportaments dels usuaris i usuàries habituals de la Biblioteca per a atendre les seues necessitats amb un tracte excel·lent.
Continguts:
- Atenció al públic.
- Contextualització del lloc de treball i funcions del lloc de treball versus usuari.
-Tipologies d’usuaris i usuàries.
- Informació-comunicació.
- Indicadors d’atenció als usuaris de la Biblioteca
- Satisfacció de l’usuari
- Què hi puc fer jo? Escoltar, preguntar, observar, empatitzar.
- Gestió de situacions adverses.
- Tipologia d’incidències i com gestionar-les.
Durada: 12 hores
Participants: mínim 10 i màxim 20 persones
Lloc: HC0002FR (Facultat de Ciències Humanes i Socials, planta baixa enfront de consergeria)
Calendari: 15, 17, 22 i 25 de gener de 2018
Horari: de 12 a 15 hores
Professorat: José Luis Lozano Pérez, formador, consultor i coach professional executiu certificat CP 83
Termini d’inscripció: del 14 de novembre al 15 de desembre de 2017
Avaluació
Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.