PAS de l'UJI amb preferència del personal que treballa en l'àmbit de captació de fons amb empreses.
Emfatitzar els punts clau de la proposta de valor o dossier de patrocini, mostrant bons exemples de dossiers.
• Definir els objectius de fidelització i captació que es volen aconseguir amb el dossier.
• Identificar el/els públics que es vol seduir.
• Definir l'impacte del projecte.
• Destacar els valors del projecte.
• Crear l'eslògan amb impacte.
• Escriure la història d'ambició per a deixar empremta (i quantificar-la).
• Triar les paraules que descriuen el projecte i els testimonials que evidencien les credencials del projecte.
• Concretar els beneficiaris, l'equip i l'audiència del projecte.
• Especificar què guanyen els donants en contribuir al projecte.
• Definir una estratègia de captació, amb les diferents vies i elaborar diferents models de beneficis per rang de col·laboració (Matriu de serveis).
• Tècniques i eines per a moure la proposta de valor i seduir als donants a col·laborar.
dimecres, 27 de setembre de 2023.
Del 31 de juliol al 14 de setembre de 2023.
Al final del curs es farà una prova final en la qual seran avaluats els coneixements del personal inscrit. Per a poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit com a mínim, al 80% de les hores del curs.
El personal inscrit que haja assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.