Curs sobre el funcionament de l'aplicació de l'IGLU: Gestió de cursos de formació

16/12/2020 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

En línia.

Dirigit a

PAS de l'UJI amb preferència del personal que utilitza l'aplicació "Gestió de cursos de formació" de l'IGLU.

Objectius

- Conèixer el procés de gestió de les inscripcions en l'aplicació del IGLU: “Gestió de cursos de formació”:
https://e-ujier.uji.es/pls/www/!uji_formacion.inicio
- Conèixer com gestionar les inscripcions dels alumnes a qualsevol curs, jornada, congrés, enviar avisos i extraure llistats.
- Conèixer com gestionar els certificats oficials signats digitalment.
- Conèixer com gestionar els pagaments, els rebuts, les factures i les devolucions de les persones inscrites.

Continguts

Mòdul 1: Cursos, alumnes i inscripcions

  • Crear un nou curs, establint dates, preus, avisos, i gestionant les dades que sol·licitarem en la inscripció.
  • Compartir la gestió del curs amb altres persones.
  • Com es porta a terme la inscripció per part de l'alumne.
  • Inscripció habitual (http://preinscripcio.uji.es).
  • Inscripció ràpida.
  • Gestionar les inscripcions, acceptar o rebutjar persones, gestionar la llista d'espera.
  • Extreure llistats i fulls de signatures.

Mòdul 2: Certificats i gestió econòmica

  • Com generar certificats oficials signats digitalment.
  • El procés de generació, revisió i aprovació dels certificats.
  • Pestanya de preus en l'aplicació. Cursos amb rebuts i cursos gratuïts.
  • Gestió de rebuts pendents i pagats des de l'aplicació.
  • Gestió de rebuts enllaçant amb l'aplicació de rebuts (Gestió de rebuts emesos).
  • Facturació.

 

Durada

5,5 hores (4,5 hores de videoconferències amb Google Meet i 1 hora de treball autònom)

Participants

Mínim 10 i màxim 20 persones.

Lloc

Aula virtual de l'UJI i Google Meet.

Calendari

25 i 27 de gener i 1 de febrer de 2021.

Horari

Horari videoconferències amb Google Meet: de 13:30 a 15h.

Professorat

Cristóbal Alvariño Galdo (Enginyer Informàtic)

Termini d'inscripció

Del 16/12/2020 al 12/01/2021.

Avaluació

Assistència a totes les sessions virtuals, realitzar l’activitat de treball autònom i superar la prova final del curs.

Certificats

El personal admès que haja assistit a totes les sessions virtuals, haja realitzat l’activitat de treball autònom i haja superat la prova final del curs, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb els anteriors requisits no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans