Modalitat
Presencial
Dirigit a
PAS de l’UJI amb preferència del personal de deganat i departaments de les Facultats de Ciències Jurídiques i Econòmiques i Facultat de Ciències de la Salut (FCJE i FCS)
Objectius
Conèixer en profunditat i de forma pràctica l’eina institucional de gestió de convocatòries d’òrgans col·legiats (GOC) i la seua rellevància dins del marc d’implantació de l’administració electrònica.
Continguts
- L'experiència de l'usuari de GOC: Secretaria General.
- Informació necessària prèvia a la creació de reunions.
- Parametrització:
- Flux d'una reunió
- Consulta de reunions ja tancades.
- Publicació en BOUJI.
Durada
6 hores
Participants
Mínim 10 i màxim 15 persones
Lloc
Aula de formació (CD2005AI - Edifici Ampliació Biblioteca)
Calendari
10, 15 i 17 d'abril de 2019
Horari
de 13:00 a 15:00 hores
Professorat
Cristina Pauner Chulvi (Secretària General), Ricardo Borillo Doménech (Unitat d’Anàlisi i Desenvolupament TI)
Termini d'inscripció
Del 05/03/2019 al 14/03/2019
Avaluació
Al final del curs es farà una prova final en la que seran avaluats els coneixements dels estudiants. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.
Certificats
Aquells estudiants que hagen assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i hagen obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindran dret a que els siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.