Els documents dels òrgans col·legiats (G.V.)

15/04/2015 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Curs teoricopràctic sobre redacció i disseny de documentació pròpia d’òrgans col•legiats: convocatòries, actes, certificats...

Modalitat: semipresencial

Destinataris: PAS de l’UJI

Objectius:

Dissenyar els documents més emprats pels òrgans col•legiats.
Redactar emprant un estil administratiu modern.
Aplicar correctament les convencions pròpies del llenguatge administratiu.
Conèixer el marc legal aplicable als documents dels òrgans col•legiats.

Continguts:

1. Marc legal: Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
2. Normes bàsiques de disseny.
3. Normes bàsiques de redacció.
4. La convocatòria de reunió.
5. L’acta de reunió.
6. El certificat.
7. Pràctica dels documents

Durada: 15 hores (10,5 hores presencials i 4,5 h de treball autònom).

Participants: mínim 10 i màxim 20 persones

Lloc: TD0103AI (ESTCE)

Calendari:

Abril: 15, 20, 22, 27 i 29
Maig: 4 i 6

Dies: dilluns i dimecres

Horari: de 8 h a 9.30 h

Professorat: Joan Andreu Bellés (Servei de Llengües i Terminologia)

Termini d’inscripció: Del 21 de gener al 12 de febrer de 2015

Avaluació: Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final/dossier del curs. Assistència mínima del 85% per a poder obtindre el certificat del curs.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans