Els documents dels òrgans col·legiats

20/02/2015 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial

Destinataris: PAS de l’UJI

Curs teoricopràctic sobre redacció i disseny de documentació pròpia d’òrgans col·legiats: convocatòries, actes, certificats...

Objectius:

Dissenyar els documents més emprats pels òrgans col·legiats.
Redactar emprant un estil administratiu modern.
Aplicar correctament les convencions pròpies del llenguatge administratiu.
Conèixer el marc legal aplicable als documents dels òrgans col·legiats.

Continguts:

    Marc legal: Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
    Normes bàsiques de disseny.
    Normes bàsiques de redacció.
    La convocatòria de reunió.
    L’acta de reunió.
    El certificat.
    Pràctica dels documents

Participants: mínim 10 i màxim 20 persones

Durada: 15 hores

Calendari:

Octubre, dies, 4, 6, 13,18, 20,25 27

Novembre, dies, 3, 8 i 10

Dies: Dilluns i dimecres

Horari: de 8 h a 9.30 h

Lloc: HA0007AA (Facultat de Ciències Humanes i Socials)

Professorat: Joan Andreu i Bellés (Servei de Llengües i Terminologia).

Avaluació: en l’última sessió s’haurà de lliurar el dossier del curs.

Termini d’inscripció: de l’1 al 27 de setembre de 2010.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans