Gestió documental amb l’eina informàtica Alfresco

11/02/2015 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: semipresencial.

Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal encarregat de l'organització i gestió de documents.

Objectius:

Millorar el suport informàtic de les unitats de gestió en l’àmbit del cicle de documentació diària. Adquirir coneixements bàsics en la gestió documental que permetran agilitzar el cicle de la documentació des que arriba fins que s’emmagatzema permanentment. Al respecte, l’usuari podrà fàcilment automatitzar tasques, mitjançant un fluxe de treball senzill, organitzar la documentació i trobar-la en qualsevol moment gràcies al cercador de l’eina, capaç d’indexar tot tipus de contingut documental (pdf, word, excel, html, etc).

Continguts:

1.- Començant amb Alfresco.
1.1.- Barra d’eines.
1.2.- Barra lateral.
1.3.- Crear un espai.
1.4.- Crear un contingut.
1.5.- Propietats i Meta¬dades.
1.6.- Plantilles per als espais.
1.7.- Transformació de continguts.
1.8.- Altres accions.

2.- Regles. Workflow senzill.

3.- Col·laboració amb altres usuaris.
3.1.- Checking Out.
3.2.- Checking In.

4.- Cerques.
4.1.- ¿Cóm cercar?.
4.2.- Problemes amb les cerques.

5.- Connectar una unitat samba/cifs a Alfresco.
5.1.- Windows.
5.2.- Linux / altres.

6.- Llistat de rols i permisos.

7.- Exemple pràctic.

8.- Demanar accés i espai a la gestió documental d'Alfresco.

Durada: 12 hores (9 presencials i 3 no presencials)

Participants: mínim 10 i màxim 25 persones

Lloc: Aula de Formació (Sala A 2021SM) (Infocampus)

Calendari:

Octubre, dies, 21,22,28,29
Novembre, dies, 4,5,11,12,18,19,25,26

Horari: de 8,30 a 9,30 hores.

Dies: dijous i divendres.

Professorat: Antonio Garcia Año i Emili González Ibáñez (Servei d’Informàtica).

Termini d’inscripció: del 15 de setembre al 14 d’octubre de 2010.
 

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans