Modalitat: presencial.
Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal de l’OCIE.
Objectius:
Adquirir coneixements bàsics sobre la captació de fons mitjançant patrocini i mecenatge.
Conèixer els aspectes jurídics aplicables al patrocini i mecenatge.
Saber com gestionar un conveni de mecenatge o un contracte de patrocini dins de l’UJI.
Adquirir coneixements bàsics per a desenvolupar un projecte de captació de fons mitjançant patrocini i mecenatge.
Continguts:
Sessió 1: Introducció al patrocini i mecenatge.
Propòsit i objectius del curs.
Concepte de fundraising/captació de fons.
Concepte teòric de patrocini i mecenatge. Diferències.
Sessió 2: Aspectes jurídics del patrocini i mecenatge.
Conceptes i diferents figures.
Conveni de col·laboració empresarial (mecenatge).
Contracte de patrocini.
Sessió 3 i Sessió 4: La gestió del patrocini i mecenatge a l’UJI.
El Programa de Patrocini de l’UJI.
Procediments a seguir per a la captació de fons a l’UJI.
Tramitació dels models de convenis de mecenatge i contractes de patrocini a l’UJI.
Sessió 5: Disseny d’un programa de captació de fons mitjançant patrocini i mecenatge.
Disseny d’un programa de captació de fons mitjançant patrocini i mecenatge (portafolis de projectes patrocinables, mapa de patrocinadors, sistema de gestió i comunicació, contraprestacions, etc.).
Sessió 6: Sessió pràctica. Realització d’un projecte de captació de fons mitjançant patrocini i mecenatge.
Durada: 9 hores
Participants: mínim 10 i màxim 20 persones
Lloc: HA0006AA (Facultat de Ciències Humanes i Socials)
Calendari: 8, 9, 12, 13, 14, 15 de juliol
Horari: 13 a 14,30 hores
Professorat: Àrea de Comunicació Corporativa i Patrocini del Servei de Comunicació i Publicacions. Assessoria Jurídica.
Termini d’inscripció: del 7 al 30 de juny de 2010