La igualtat com a criteri de qualitat en els processos d'administració i serveis (Introducció)

11/02/2015 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial.

Destinataris: PAS de l’UJI.

Objectius:

    Potenciar actituds i aptituds per al foment de la igualtat i la deconstrucció dels estereotips sexistes.
    Promoure una mirada crítica sobre les relacions entre homes i dones i la seua participació en diferents àmbits de la societat.
    Aportar claus, instruments i conceptes que puguen permetre la implementació del mainstreaming de gènere i de la normativa vigent en els processos d’administració i serveis dins l’UJI (mesures, plans, polítiques, projectes, ...).
    Disposar de ferramentes per a afrontar els canvis legislatius i estratègics, que s’estan produint en matèria d’igualtat entre dones i homes, amb la finalitat de facilitar la implementació de la igualtat de gènere com a transversal per a millorar la vida de les persones en general i de les dones en particular.
    Disposar de criteris bàsics per a realitzar anàlisis de gènere i identificar situacions de discriminació en aquest camp.

Continguts:

Els continguts del curs, tenint en compte sempre la transversalitat de gènere i la posterior posada en pràctica, són:

    Conceptes bàsics sobre el gènere i la igualtat d’oportunitats i de tracte de dones i homes.
    Principis estratègics per a la implementació de la igualtat.

Durada: 3 hores.

Participants: mínim 10 i màxim 30 persones.

Lloc: Sala de graus de l’Escola Superior de Tecnologia (TD0112 FR).

Calendari: Maig, dies: 4 i 6.

Horari: de 8 a 9,30 h.

Dies: dimarts i dijous

Professorat: personal expert de la Fundació Isonomía.

Termini d’inscripció: del 14 al 27d’abril de 2010

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans