Curs sobre gestió d'òrgans col·legiats (1a edició)

05/03/2019 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial.

Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal de vicerectorats.

Objectius: Conèixer en profunditat i de forma pràctica l’eina institucional de gestió de convocatòries d’òrgans col·legiats (GOC) i la seua rellevància dins del marc d’implantació de l’administració electrònica.

Continguts:

1. L'experiència de l'usuari de GOC: Secretaria General.

2. Informació necessària prèvia a la creació de reunions.

3. Parametrització:

       3.1. Definició d'autoritzats.

       3.2 Definició de convidats.

       3.3 Definició de convidats que únicament poden consultar.

       3.4 Revisió del llistat de membres.

4. Flux d'una reunió:

       4.1. Procés de preparació d'una reunió:

              - Creació de la reunió.

              - Definició dels punts de l'ordre dia.

              - Annexat de documentació als punts de l'ordre del dia.

              - Definició de convidats excepcionals.

              - Enviament de la convocatòria.

              - Generació de la fulla de signatures.

              - Enviament de comunicacions extra als membres de l'òrgan.

      4.2. Treball dels membres previ a la reunió:

             - Fitxa de la reunió.

             - Accés a l'acta provisional.

             - Declaració d'absències i suplències.

             - Delegació de vot.

             - Annexat i descàrrega de documentació.

             - Afegir comentaris als punts de l'ordre del dia.

             - Accés a totes les reunions en les quals m'han convocat.

             - Accés al cercador d'acords.

     4.3. Desenvolupament de la reunió:

             - Edició d'acords i deliberacions.

     4.4. Tancament de la reunió:

            - Pujada de la fulla de signatures.

            - Revisió d'acords.

            - Actualització de l'assistència.

            - Tancament de l'acta.   

5. Consulta de reunions ja tancades.

6. Publicació en BOUJI.
 
Durada: 6 hores

Participants: mínim 10 i màxim 15 persones.

Lloc: TD0204AI (ESTCE)

Calendari: 5, 7 i 12 de Febrer.

Horari: De 13.00 h a 15.00 h.

Professorat: Ricardo Borillo Domènech (Unitat d’Anàlisi i Desenvolupament TI) / Cristina Pauner Chulvi (Secretaria GeneraI)

NOU Termini d’inscripció: del 3 de desembre de 2018 al 28 de gener de 2019.

Avaluació: al final del curs es farà una prova final en la que seran avaluats els coneixements dels estudiants. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Certificat: aquells estudiants que hagen assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i hagen obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindran dret a que els siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.

 

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans