Experiència transformadora per als Explorers de la mà de Bibiana Villa

10/06/2019 | Càtedra INCREA

Els nostres Explorer de la Universitat Jaume I ja estan entrant en la recta final de la seua formació i el dia 5 van gaudir d'una sessió de formació sobre habilitats comunicatives de la mà de Bibiana Villa, empresària, coach, investigadora i facilitadora de trainings de creixement personal i corporatiu. És diplomada en Turisme a Girona, màster en Màrqueting per la Universitat de Cantàbria i Màster en Protocol i Organització d'Esdeveniments per ESPRI Catalunya. D'altra banda, Bibiana és experta i formadora en desenvolupament de talent, lideratge i creixement de persones i és emprenedora, per la qual cosa va poder comptar de primera mà les seues claus per a triomfar com a cofundadora i col·laboradora de Everma TB. A més de la seua experiència com a emprenedora i comunicadora Bibiana compta amb experiència com a professora del Màster de Lideratge de la Universitat de Lleida i professora associada del Màster en Emprenedoria i Innovació de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona i del Màster en Assessoria d'Imatge Personal d'Andrea Vilallonga.

La sessió s'ha enfocat a la construcció d'un missatge impactant per part dels participants per a poder utilitzar en el cas de presentació del seu projecte davant jurat, inversors, clients i altres. La ponent ha sabut transmetre tots els aspectes fonamentals en la comunicació com el llenguatge utilitzat, així com les habilitats a desenvolupar per a obtindre el resultat esperat.

D'altra banda, a més de les eines per a construir un bon discurs, se'ls ha oferit als Explorers eines de gestió emocional per a poder millorar les seues competències comunicatives i adquirir un compromís i major responsabilitat amb el seu projecte i eines de motivació i força per a posar en pràctica l'aprenentatge adquirit.

Finalment cal destacar de la sessió de Bibiana Villa que ha sigut totalment pràctica perquè els participants pogueren veure in situ com aplicar l'aprenentatge adquirit i hagen pogut crear el seu propi discurs, cadascun adaptat al seu tipus de projecte i als seus valors. A través d'una metodologia vivencial, experiencial i dinàmica la ponent ha aconseguit apoderar als Explorers i transformar una sessió formativa en una experiència transformativa.