Sessió Formativa “Pla Econòmic financer” impartit per Jose Miguel Tirado

20/05/2016 | Càtedra INCREA

El dia 11 de maig en la Sala de Formació de l'Edifici d'Espaitec II, es va realitzar el primer cas pràctic encaminat a ensenyar als yuzzers els conceptes bàsics de comptabilitat financera (Balanç, Compte de Pèrdues i Ganancies  i Estat Flux d'Efectiu) i se els va explicar els principals indicadors de viabilitat perquè pugen realitzar el seu pla econòmic financer .Esta sessió va ser impartida per Jose Miguel Tirado el qual és Llicenciat en ciències econòmiques i empresarials per la Universitat de València (1991) i Doctor en Administració i Direcció d'Empreses per les Universitat Jaume I de Castelló (2001) .Actualment és professor titular de la Universitat Jaume I de Castelló i imparteix docència en diverses assignatures relacionades amb la comptabilitat.