Diàleg i presentació del llibre "El gobierno de las Universidades. Reformas necesarias y tópicos manidos"

13/11/2015 | Càtedra INCREA

L'1 de desembre de 2015, a les 19:30 en la Institució Lliure d'Ensenyament (Passeig General Martínez Campos, 14; Madrid), amb motiu del la presentació del llibre "El gobierno de las Universidades. Reformas necesarias y tópicos manidos", li convidem al Diàleg sobre el govern de les universitats. Intervindran: Darío Villanueva, Real Acadèmia Espanyola; Juan Juliá, Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles; Vicent Climent, Universitat Jaume I; José Luis López de Silanes, CLH i Universitat de La Rioja; Ben deWinter, University of Boston; Amparo Marco, Ajuntament de Castelló i Francisco Michavila, Càtedra UNESCO. Moderarà el col·loqui Olga R. Sanmartín, periodista d'El Mundo.

Invitació  Llibre Govern

Confirme la seua assistència en el següent formulari.

Més informació en : http://www.catedraunesco.es