El director d'art Román Tarrazona, Premi Inspirational amb Havas España

28/10/2022 | AlumniSAUJI

• Román Tarrazona, alumni UJI roman-tarrazona romantarrazona

Foto: El Periódico Mediterráneo

L'antic alumne de la Universitat Jaume I, Román Tarrazona, s'ha fet un nom en el món publicitari gràcies als seus treballs en diferents agències. Ha sigut en aquests darrers Premis Inspirational 2022 quan el seu bon fer, junt al de la resta de l'equip d'Havas Worldwide Spain, ha estat reconegut en dos categories diferents.

La plata a Millor ús de Mitjans Digitals per la campaña per a Ouigo ‘The Uninterrupted Playlist’ i el bronze pel Pensament Estratègic de ‘Hyundai VIVe’, per al cliente Hyundai.

En l'entrevista realitzada per El Periódico Mediterráneo, Román feia al·lusió als seus estudis en l'UJI i a la necessitat del món publicitari de professional en continua formació: "La formación es muy buena, pero para llegar a cierto nivel tienes que especializarte y currar con mucha gente del sector. A mí me vino muy bien ir a Buenos Aires a hacer un curso de creatividad y después seguí estudiando en Madrid."

Llegiu la notícia completa en El Periódico Mediterráneo.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI