10/06/2022 | AlumniSAUJI
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Recuperar contrasenya usuari corporatiu

Si heu oblidat la contrasenya o el nom d’usuari podeu restablir-la en SSO - Punt únic d’entrada amb qualsevol dels mecanismes que detallem a continuació. Si només necessites saber l'usuari corporativu, pots accedir amb certificat digital a l'apartat de comptes en IGLU i consultar el compte o comptes actius o consultar-nos. 

Si aquests procediments no funcionen pot ser que el número del vostre telèfon mòbil no estiga correcte en la nostra base de dades. Poseu-vos en contacte amb AlumniSAUJI i us canviarem les dades o us ajudarem amb el procés.

 

Amb certificat digital:
Si disposes de certificat digital pots canviar la clau en 'Opcions del compte --> Canvi de la clau d'accés --> Amb certificat'
En qualsevol altre cas:
Existeix un mecanisme de petició i resolució manual. Haureu d'accedir a 'Opcions del compte --> Recuperar claus --> No recorde cap dada


NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU (Informació i gestió en línia)», «Correu electrònic», «Aula virtual»).

 

Tal volta també tens dubtes en:

Canviar la contrasenya de l'usuari corporatiu

Es pot canviar la contrasenya en SSO - Punt únic d’entrada (Opcions de compte - Canvi de clau d'accés amb usuari i clau) o des de l’apartat «Personal- Identificació - Canvi de contrasenya» de l’eina IGLU (Informació i gestió en línia). En aquest procediment  només es pot canviar la contrasenya si es recorda l'antiga.
 

Recuperar el compte UJI o generar-ne un de nou

Si ja formeu part del programa AlumniSAUJI en qualsevol de les dues categories, podeu recuperar el vostre usuari corporatiu i accedir a les vostres dades personals, consultar l'expedient acadèmic (IGLU), inscriure-vos a cursos i activitats de forma telemàtica, etc.

Alumni Bàsic
Els membres d'aquesta categoria manteniu el compte al00000 que teníeu com a estudiant/a. Si no vau tenir o no és possible la recuperació, es genera un nou compte (u00000) .

AlumniSAUJI Premium
Els membres Premium disposeu d'un compte sa00000 que es crea en el moment de la inscripció i s'activa a les 24 hores. A banda, també podeu mantenir i fer ús, si ho preferiu, del compte al00000 que teníeu com a estudiant/a. La baixa com a AlumniSAUJI Premium comporta el tancament del compte sa0000 i no serà possible recuperar-lo o renovar-lo a menys que torneu a cursar l'alta en la categoria.

Per activar o recuperar este usuari el vostre compte corporatiu (al00000 o sa00000), heu d'accedir a l'apartat «Espai alumni» (accessible des del menú dret del nostre web «El  teu perfil UJI») i trobareu l'apartat «Usuari corporatiu». El sistema us mostrarà l'usuari (o usuaris) que podeu activar i les instruccions per restablir una nova contrasenya mitjançant el procediment «Has oblidat la teua clau d'accés?». Si el número de mòbil no és correcte, podeu canviar-lo en la pestanya «Dades personals» i punxar Guardar dades per a que s'actualitze. 

La informació que us mostrarà l'assistent serà similar a aquesta: 

Imatge secció «Usuari corporatiu» a la pàgina «El teu perfil»

Redirigir els correus del compte corporatiu a un altre compte personal extern

La redirecció dels correus electrònics que arriben al correu d'Alumni Bàsic a un altre compte de correu (Hotmail, Yahoo, Gmail, etc.) s’ha de fer a través de la configuració del compte corporatiu de Gmail. Instruccions per a redirigir o anul·lar la redirecció del compte.

NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU (Informació i gestió en línia)», «Correu electrònic», «Aula virtual»).

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI