Pertinença al programa AlumniSAUJI
Usuari corporatiu
Carnet universitari
Campus i activitats
El vostre dubte no està en aquest llistat? No és la informació que esteu buscant?
PERTINENÇA A ALUMNISAUJI
Alumni Bàsic
Tots els antics i antigues alumnes de la Universitat Jaume I.
Es considera antic alumnat: titulats i titulades de primer i segon cicle i graduats i graduades, doctors i doctores (tercer cicle), postgraduats i postgraduades i graduats i graduades de la Universitat per a Majors.
AlumniSAUJI Premium
Poden ser membres d'AlumniSAUJI en la seua categoria Premium les persones que tenen o han tingut algun vincle amb la Universitat Jaume I (alumnat, antic alumnat, PAS, PDI) a partir dels 18 anys i la resta de persones a partir dels 23 anys. Aquestes persones que no han tingut vincle anterior amb l’UJI i siguen majors de 23 anys no és necessari que tinguen estudis universitaris o poden haver estudiat en una altra universitat, només cal que vulguen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI.
També poden associar-se a AlumniSAUJI les persones menors de 23 anys que hagen finalitzat una titulació universitària en qualsevol universitat.
Si sou Alumni Bàsic formareu part del programa indefinidament a menys que decidiu donar-vos de baixa.
Si sou AlumniSAUJI Premium la renovació com a membre és automàtica, és a dir, des del moment en què us inscriviu, cada any -prenent com a data de renovació el dia i mes d’alta al programa- es fa el cobrament de la quota anual, prèvia comunicació per correu electrònic, al número de compte que vau facilitar en fer-vos-en membres.
Si no voleu continuar pertanyent a AlumniSAUJI Premium heu de donar-vos de baixa abans del cobrament de la següent quota. Per saber quan serà la renovació , consulteu l'apartat «Categories» a «El teu perfil UJI»
Més informació sobre el tipus de pagament i cobrament de la quota
La categoria Alumni Bàsic és gratuïta.
Per ser membre d'AlumniSAUJI Premium i gaudir de tots els avantatges i serveis com accés a formació o instal·lacions s'abona una quota anual de 30 € (amb possibilitat de reducció d'un 50% per a estudiantat de grau i màster i recent titulats de grau de l'UJI, aturats, jubilats o persones amb minusvalidesa).
Més informació sobre els supostos de reducció de quota Premium
Més informació sobre el tipus de pagament i cobrament de la quota Premium
Alumni Bàsic
L'alumnat que així ho indica en el moment de la matrícula passa a formar part d'Alumni Bàsic de manera automàtica quan compleix els requisits, és a dir, quan passa a ser antic alumnat. L'antic alumnat que per any de finalització no va seguir aquest procediment o no ho va indicar, pot sol·licitar formar part de la categoria Bàsic mitjançant formulari.
AlumniSAUJI Premium
Si teniu o heu tingut algun vincle amb la Universitat i diposeu d'usuari corporatiu (per ex. al00000, sa00000), podeu completar les vostres dades i unir-vos a Premium amb la Sol·licitud d'alta a Premium amb autenticació
Si no recordeu cap de les dades per accedir, pot sol·licitar formar part de la categoria Premium mitjançant formulari.
Si no sabeu si ja en formeu part o la categoria a la qual pertanyeu, podeu comprovar-ho, així com la resta de les vostres dades, en l'apartat Categories de l'àrea privada «El teu perfil UJI».
Alumni Bàsic
Empleneu el formulari de baixa que trobareu a l'apartat Categories de l'àrea privada «El teu perfil UJI».
AlumniSAUJI Premium
Per a deixar de ser membre cal emplenar el formulari de baixa.
a) Si recordeu el nom d’usuari i la contrasenya és convenient que trieu el procés d’autenticació i la sol·licitud es tramitarà de manera immediata. També us podeu identificar amb el certificat digital DNIe o el de l'Autoritat Certificadora de la Generalitat Valenciana.
b) Si no recordeu el nom d’usuari i la contrasenya elegiu el procediment no autenticat (DNI). En aquest cas la baixa no serà immediata. Un cop hagem comprovat les vostres dades, ens ficarem en contacte amb vosaltres per correu electrònic per confirmar-la.
Accedeix a l'apartat Categories de l'àrea privada «El teu perfil UJI» i sol·licita l'alta o baixa en les categories corresponents. Només t'apareixeran les categories de les quals pots formar part, si no és així fica't en contacte amb nosaltres a alumnisauji@uji.es
NOTA: Consulta els requisits de cada categoria per assegurar-te que pots optar a fer el canvi o consulta'ns.
NOTA: Si necessites aportar documentació per a la renovació anual de quota, has de fer-ho amb un mínim de 5 dies abans de la data prevista de cobrament perquè puguem gestionar el teu canvi correctament.
Més informació sobre el tipus de pagament i cobrament de la quota
Per a que s'aplique la quota reduïda serà necessari presentar la documentació indicada anteriorment en el moment de fer-se membre.
A més a més, es podrà aplicar la quota reduïda a cada cobrament de la quota anual sempre que es presente la documentació en els terminis establerts pel programa i que es comunicaran prèviament al cobrament de la quota per correu electrònic. No s'aplicarà la reducció a aquells membres que no aporten la documentació dins d'aquests terminis.
a) En gestions en línia: cal autenticar-se amb el nom d’usuari i la contrasenya o, en alguns casos, també amb la signatura electrònica.
b) En gestions en persona o amb entitats externes: cal autenticar-se amb el carnet de membre o, si no en teniu, amb la carta de benvinguda que se us va proporcionar en formalitzar la inscripció a AlumniSAUJI.
NOTA: per a gaudir d’alguns dels avantatges econòmics pot ser necessari presentar documentació addicional.
USUARI CORPORATIU
a) Si heu oblidat el nom d’usuari (sa00000 o al00000) es pot fer una recerca amb el nom i cognoms al directori de l’UJI o consultar algun document d'AlumniSAUJI on aparega (l'usuari no canvia, és sempre el mateix). Si teniu certificat digital podeu accedir a l'apartat de comptes a l'IGLU i consultar el compte o comptes actius que teniu.
b) Si heu oblidat l'usuari i/o la contrasenya podeu restablir-la en SSO - Punt únic d’entrada utilitzant qualsevol dels mecanismes que detallem a continuació. Si aquest procediment no funciona pot ser que el número del vostre telèfon mòbil no estiga correcte en la nostra base de dades. Poseu-vos en contacte amb AlumniSAUJI i us canviarem les dades o us ajudarem amb el procés.
Amb certificat digital:
Si disposes de certificat digital pots canviar la clau en 'Opcions del compte --> Canvi de la clau d'accés --> Amb certificat'
En qualsevol altre cas:
Existeix un mecanisme de petició i resolució manual. Haureu d'accedir a 'Opcions del compte --> Recuperar claus --> No recorde cap dada'
NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU», «Correu electrònic», «Aula virtual»).
Si ja formeu part del programa AlumniSAUJI en qualsevol de les dues categories, podeu recuperar el vostre usuari corporatiu i accedir a les vostres dades personals, consultar l'expedient acadèmic (IGLU), inscriure-vos a cursos i activitats de forma telemàtica, etc.
Alumni Bàsic
Els membres d'aquesta categoria manteniu el compte al00000 que teníeu com a estudiant/a durant un any. Si no vau tenir o no és possible la recuperació i necessiteu accedir a les vostres dades, us proporcionarem un usuari provisional (u00000) sense correu electrónic ni altres serveis associats.
AlumniSAUJI Premium
Els membres Premium disposeu d'un compte sa00000 que es crea en el moment de la inscripció i s'activa a les 24 hores. A banda, també podeu mantenir i fer ús, si ho preferiu, del compte al00000 que teníeu com a estudiant/a. La baixa com a AlumniSAUJI Premium comporta el tancament del compte sa0000 i no serà possible recuperar-lo o renovar-lo a menys que torneu a cursar l'alta en la categoria.
Per activar o recuperar este usuari el vostre compte corporatiu (al00000 o sa00000), heu d'accedir a l'apartat «Espai alumni» (accessible des del menú dret del nostre web «El teu perfil UJI») i trobareu l'apartat «Usuari corporatiu». El sistema us mostrarà l'usuari (o usuaris) que podeu activar i les instruccions per restablir una nova contrasenya mitjançant el procediment «Has oblidat la teua clau d'accés?». Si el número de mòbil no és correcte, podeu canviar-lo en la pestanya «Dades personals» i punxar Guardar dades per a que s'actualitze.
La informació que us mostrarà l'assistent serà similar a aquesta:
NOTA: Gmail i Google Worspace son serveiss només disponibles per als membres de la categoria AlumniSAUJI Premium.
Per accedir al vostre correu electrònic corporatiu que teniu per pertànyer a AlumniSAUJI (tipus al00000@uji.es o sa00000@uji.es), podeu accedir directament a http://gmail.uji.es/ o també des de la pàgina d'inici de l'UJI (www.uji.es), en el menú superior «Eines» trobareu l'apartat «Gmail» i haureu d'introduir el vostre usuari (al00000 o sa00000) i contrasenya.
Si encara no sabeu com funciona Gmail, pots consultar la guia bàsica de Gmail i Google Calendar.
NOTA: Gmail i Google Worspace son serveiss només disponibles per als membres de la categoria AlumniSAUJI Premium.
La redirecció dels correus electrònics que arriben al correu d'AlumniSAUJI (sa00000@uji.es) a un altre compte de correu (Hotmail, Yahoo, Gmail, etc.) s’ha de fer a través de la configuració del compte corporatiu de Gmail. Instruccions per a redirigir o anul·lar la redirecció del compte.
NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU», «Correu electrònic», «Aula virtual»).
Si el teu compte corporatiu et sembla massa difícil de recordar o simplement vols canviar-lo per un més identificatiu, només cal que emplenes el formulari «Sol·licitud de canvi de direcció de correu principal» del Servei d'Informàtica. A l'apartat «Departament/Servei» cal que fiques «Altres» i també, seguint les restriccions que hi trobaràs al formulari, podràs proposar la nova nomeclatura que desitges per a la teua adreça electrònica.
Passa de tenir un sa00000@uji.es o al00000@uji.es a una adreça personalitzada Nom.Cognom@uji.es. I recorda que els correus et continuaran arribant tant si te'ls envien a l'adreça sa00000@uji.es com a la personalitzada.
Alumni Bàsic
Els membres d'aquesta categoria mantenen l'usuari corporatiu (al00000) que va associat a un compte de correu Gmail @uji.es (al00000@uji.es) i Google WorkSpace UJI.
La capacitat d'aquest Google WorkSpace corporatiu UJI (que inclou Gmail, Google Drive o Google Fotos) és de 5 Gb.
AlumniSAUJI Premium
Totes les persones d'aquesta categoria obtenen un usuari corporatiu (sa00000) que va associat a un compte de correu Gmail @uji.es (sa00000@uji.es) i Google WorkSpace UJI. Si en fer-vos membres d'AlumniSAUJI Premium encara teniu el vostre compte de correu electrònic actiu, us el mantindrem.
La capacitat d'aquest Google WorkSpace corporatiu UJI (que inclou Gmail, Google Drive o Google Fotos) és de 20 Gb.
NOTA: d'acord amb la normativa UJI dels comptes corporatius per a l'adaptació a les noves condicions d'emmagatzematge de Google, en vigor des de l'1 de desembre de 2022, a aquells membres AlumniSAUJI Premium en actiu amb anterioritat a aquesta data se'ls mantindrà la capacitat anterior de 100 Gb fins al 9 de novembre de 2023. A partir d'aquesta data, passaran també a 20 Gb.
Els usuaris i usuàries que no respecten els límits d'emmagatzemament establerts per Google veuran suspés el seu compte corporatiu UJI amb la impossibilitat de fer-ne ús.
CARNET UNIVERSITARI
El carnet virtual permet l'acreditació personal, l'accés a instal·lacions i serveis (com ara el préstec de llibres en la Biblioteca) i l'accés al catàleg d'avantatges i descomptes associats al carnet.
Per a poder fer ús del carnet digital heu d'instal·lar-vos l'aplicació de l'UJI, que podeu descarregar gratuïtament en Google Play o Apple Store. Una vegada descarregada l'app, heu d'accedir autenticant-vos utilitzant l'usuari i contrasenya corporatiu de l'UJI. Dins de l'app veureu una icona denominada «Targeta Virtual» on podreu vore la targeta amb el codi de barres i el codi QR associat a la mateixa.
Si l'UJI no disposa de cap fotografia vostra, el carnet no té validesa i en el en el lloc de la fotografia apareixerà el text en roig «Sense validesa». Podeu fer-nos-la arribar (en color i format carnet) a través del mateix formulari d'inscripció o després a través de qualsevol dels canals de comunicació oberts (correu ordinari, correu electrònic o personalment a les oficines).
Aquesta fotografia s'incorporarà al vostre carnet digital, que estarà disponible en l'app de l'UJI en 24 hores des que us confirmem la inscripció a Premium per correu electrònic. També podeu incloure-la o modificar-la a través de l'apartat Actualització de la fotografia a IGLU.
El carnet virtual no precisa de renovació. El tindreu sempre disponible a l'app UJI mentre mantigueu la relació que possibilita el carnet, en este cas ser membre d'AlumniSAUJI Premium. Per accedir-hi, és necesari identificar-se amb l'usuari corporatiu.
Si voleu modificar o actualitzar la fotografia que apareix al vostre carnet, podeu fer-ho a través de l'apartat Actualització de la fotografia a IGLU.
NOTA: El carnet universitari és un servei només disponible per als membres de la categoria AlumniSAUJI Premium.
El sistema de presentació del carnet UJI en aquests espais és diferent segons el sistema operatiu del mòbil:
Més informació sobre accés a instal·lacions, com ara Biblioteca o Servei d'Esports.
NOTA: El carnet universitari és un servei només disponible per als membres de la categoria AlumniSAUJI Premium.
CAMPUS I ACTIVITATS
Si sou membres d'AlumniSAUJI Premium i esteu al campus podeu connectar-vos a Internet des de qualsevol dispositiu amb el vostre nom d’usuari i la contrasenya mitjançant la xarxa Eduroam (Education Roaming).
Requisits d’instal·lació i procediment
Més informació
Per accedir a l'Aula Virtual, podeu accedir directament a https://aulavirtual.uji.es/ o també des de la pàgina d'inici de l'UJI (www.uji.es), en el menú superior «Eines» trobareu l'apartat «Aula Virtual» i haureu d'introduir el vostre usuari (al00000 o sa00000) i contrasenya.
Quan es fa la inscripció a un curs AlumniSAUJI l’assistent genera un document PDF com a comprovant de la inscripció que es pot imprimir. A més a més, es poden consultar els cursos a què us heu inscrit en la part inferior de l’assistent o amb l’eina IGLU (abans e-Ujier@).
Els diners del preu la matrícula es retornen en el casos següents:
1. Si l'activitat es cancel·la
2. Si abans de finalitzar el període d'inscripció publicat en la informació de l'activitat, l'alumnat es dóna de baixa.
3. Un cop començat el curs, en casos excepcionals de malaltia de l'alumne/a degudament documentada.
En la resta de casos NO es retornen els diners.
Aquesta política de devolucions és per a les activitats o cursos organitzats pel programa AlumniSAUJI. Per a activitats o formació organitzades per altres serveis o unitats, consulteu la pàgina web corresponent o poseu-vos en contacte amb ells.
Per excercir els vostres drets o consultar dubtes relacionats amb la protecció de dades de caràcter personal us podeu dirigir a protecciondatos@uji.es o proteccioalumnisauji@uji.es.