Lledó Morales, titulada de Comunicació Audiovisual, premiada al programa Atenea dins de la categoria de ficció

14/11/2022 | AlumniSAUJI

Lledó Morales, titulada Comunicació Audiovisual, ha sigut premiada en el programa Atenea dins de la categoria de ficció en l'edició 2022. El programa Atenea, Festival Internacional Dona i Cinema, selecciona els millors projectes audiovisuals que comptaran amb una mentora per a impulsar-lo.

El projecte de Lledó és «Les dutxes», un drama amb reivindicacions del col·lectiu LGTBI, que serà guiat per la cineasta Mireia Ros.

Lledó Morales. AMAZONA - FICCIÓ - LES DUTXES
Mireia Ros. ATENEA - FICCIÓN - CREACIÓ

El Programa Atenea, promogut per l'Associació Dona i Cinema, promou el talent de joves directores (AMAZONES) en la fase final de la seua carrera universitària o recentment graduades, a través d'una sèrie de tutories personalitzades amb expertes del sector (ATENEAS), amb la finalitat d'orientar, aconsellar i potenciar la viabilitat dels seus projectes. Està patrocinat per la Delegació de Joventut de l'Ajuntament de València i finançat per la Delegació d'Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat. Aquest programa s'impulsa en col·laboració amb 4 universitats de la Comunitat Valenciana (UV, UPV, UJI i Miguel Hernández), i l'Escola d'Art i Superior de Disseny de València – EASD i se seleccionen 6 projectes en fase de desenvolupament (2 ficció, 2 documental, 2 animació). A cada projecte s'assigna una tutora experta en diferents àrees del sector audiovisual (guió, direcció, producció, finançament…).

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI