Concurs de Fotografia Digital "Dia Internacional de la Llum 2022"

29/04/2022 | AlumniSAUJI

El Grup de Recerca d'Òptica (GROC·UJI) de la Universitat Jaume I impulsa un any més la celebració del Dia Internacional de la Llum amb la programació d'un conjunt d'activitats, per al divendres 20 de maig de 2022, en l’Escola Superior de Tecnologia I Ciències Experimentals (ESTCE). Amb aquestes activitats es posa en valor la importància que té la llum, i també les seues tecnologies, en les nostres vides i en el progrés de la societat en general.

Una de les activitats programades va especialment adreçada a vosaltres, als AlumniSAUJI Premium. Es tracta del Concurs de Fotografia Digital "Dia Internacional de la Llum 2022": tan fàcil com captar una foto amb el teu mòbil i pujar-la a Instagram abans del 12 de maig amb el hashtagh: #DiaLlumUJI. I si no tens compte a Instagram, també pots enviar la teua foto a dil@uji.es(Veure bases del concurs).

Anima’t, participa i guanya un dels premis!

Més informació sobre el Dia Internacional de la Llum 2022 i les activitats programades a l’UJI

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI