Aquest màster busca la formació d’especialistes, perfils directius i quadres mitjans, capaços d’entendre i analitzar, així com de dirigir i gestionar, els complexos processos de la gestió d’empreses, aprofundint en les àrees fonamentals d’operació com les finances i la comptabilitat. [Llegir més]
Modalitat: presencial.
Aquest màster busca la formació d’especialistes, perfils directius i quadres mitjans, capaços d’entendre i analitzar, així com de dirigir i gestionar, els complexos processos de la gestió d’empreses, aprofundint en les àrees fonamentals d’operació com les finances i la comptabilitat. A més, el títol també està orientat a la formació de professionals que puguen prestar els seus serveis a empreses, organismes de caràcter públic i particulars en l’àmbit de l’assessorament sobre decisions d’inversió-finançament, comptabilitat i fiscalitat.
Aquest màster és atractiu tant per a l’estudiantat de titulacions afins com per al de qualsevol altra titulació no afí, com a complement previ a l’accés al mercat de treball i amb vista a l’obtenció de coneixements necessaris en la gestió empresarial.
Aquest Màster no és interuniversitari.
El Màster s´imparteix solament en modalitat presencial.
Duració: un curs acadèmic (octubre 2021 / setembre 2022)
Docència presencial: octubre 2021 / juny 2022
Les classes presencials (obligatòries+optatives) es realitzaran des de principis d´octubre fins a finals de juny. Després de finalitzar aquest període de docència presencial, l´alumne ha de realitzar el Projecte Final de Màster. La defensa d´aquest projecte pot realitzar-se en les diferents convocatòries existents. En l´actualitat existeixen dues convocatòries (Juny/Juliol i Octubre).
60 Crèdits ECTS (European Credit Transfer System). Segons taxes oficials per al curs 2021/22: 39,27 €/crèdit.
El món empresarial necessita professionals que siguen capaços d'assumir els reptes de gestió actuals i futurs en un entorn cada vegada més internacionalitzat i competitiu. Dins de la gestió de l'empresa, als professionals actuals se'ls exigeix un coneixement més profund i especialitzat dels aspectes contemplats en el contingut d'aquest màster
L'objectiu general d'aquest màster és proporcionar als estudiants una formació avançada en el camp de l'economia financera i comptabilitat que els permeta la seua incorporació en equips de treball que desenvolupen la seua activitat en el món de la recerca, de l'empresa o de qualsevol organisme de caràcter públic.
Encara que els egressats se cerca que siguen capaços de desenvolupar la seua activitat en qualsevol àrea funcional de l'empresa, evidentment estaran especialitzats en les àrees pròpies de finances i comptabilitat. Se cerca en definitiva la formació d'especialistes, directius i quadres mitjans, capaços d'entendre i analitzar, així com de dirigir i gestionar, els complexos processos de la gestió d'empreses, aprofundint en les àrees fonamentals d'operació tals com, les finances i la comptabilitat. A més, mentre que existeix també en el mercat una demanda de professionals per compte propi, el titule també està orientat a la formació de professionals que puguen prestar els seus serveis a empreses i persones en l'àmbit de l'assessorament sobre decisions d'inversió-finançament, comptabilitat i fiscalitat. Molts d'aqueixos serveis també són precisos en l'àmbit de les administracions públiques, organitzacions no lucratives i altres entitats, amb el que l'àmbit d'actuació professional dels egressats en aquest màster no se circumscriu exclusivament al món empresarial.
Els objectius generals d'aquest màster poden concretar-se o resumir-se en els següents:
La formació prèvia més adequada per superar amb èxit el programa de màster és la de Llicenciat en Administració i Direcció d´Empreses, Diplomat en Ciències Empresarials o Graduats en Finances i Comptabilitat. No obstant això, tampoc és un inconvenient el fet de procedir d´altres titulacions no afins o bé el ser un professional amb experiència acreditada en el camp de la gestió empresarial. En tots dos casos pot ser necessari cursar un mòdul previ de coneixements bàsics d´administració d´empreses.
El màster tindrà una orientació professional o investigadora (doctorat). A més de 5 especialitats com són:
El màster cerca incorporar als estudiants al mercat laboral en àrees afins amb els temes estudiats en les diferents assignatures cursades. A fi de facilitar aquest procés s´ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques en empreses que mantenen obert conveni amb la nostra universitat. Addicionalment, es pretén crear una borsa de treball amb les empreses col·laboradores per a facilitar la integració laboral dels matriculats.
Les principals eixides professionals vinculades al màster són: Controller; Cap d´administració; Direcció general/Gerència; Sotsdirecció general; Assessoria fiscal, comptable i financera; Auditor de comptes; Cap de tresoreria; Actuari d´assegurances; Gestor de riscos; Empleat de banca; Cap de comptabilitat; Adreça financera; Assessoria d´inversions; Inspecció d´entitats bancàries;
Aquest màster no disposa de beques ni ajudes pròpies.
Llicenciats, diplomats universitaris, graduats, enginyers superiors o tècnics i titulacions equivalents, i a qualsevol un altre que complisca la normativa vigent.
Per a alumnes no provinents de la llicenciatura en ADE, Economia, de la diplomatura en Ciències Empresarials, dels graus en Economia, ADE o Finances i Comptabilitat, és obligatori cursar un complement formatiu previ a l’inici del màster. El nombre de crèdits d’aquest complement formatiu no és imputat a la càrrega docent del màster, sinó que tenen la consideració acadèmica de crèdits externs.
Els professionals amb experiència acreditada en el camp de la gestió empresarial poden ser excusats de la realització del complement formatiu a què es refereix el paràgraf anterior prèvia presentació del currículum i una entrevista personal.
Procediment d’acceptació
La Comissió de Gestió del màster aplicarà un barem, per realitzar la selecció entre els candidats, en el qual el 80% de la puntuació estarà donada per l’expedient acadèmic i, si escau, una entrevista personal, i el 20% restant per altres mèrits, com ara beques, activitats professionals o publicacions. En la sol·licitud l’estudiant ha d’assenyalar l’especialitat que desitja cursar o, si escau, les diferents assignatures optatives de diferents especialitats.
Normativa de permanència
L’estudiantat ha de conèixer la normativa de permanència; d’aquesta destaquem:
- Matrícula en el màster en Gestió Financera i Comptabilitat Avançada:
L’estudiantat pot matricular-se en els estudis universitaris oficials que s’imparteixen a la Universitat Jaume I amb una dedicació a l’estudi a temps complet o a temps parcial, encara que el règim de dedicació ordinari de l’estudiantat de la Universitat Jaume I és a temps complet.
L’estudiantat de nou ingrés pot matricular-se, amb una dedicació a l’estudi a temps complet, entre 41 i el nombre de crèdits necessaris per a completar el pla d’estudis, o amb una dedicació a l’estudi a temps parcial, entre 6 i 40 crèdits.
En segon i posteriors cursos, temps complet i temps parcial, s’ha de matricular entre 12 i el nombre de crèdits necessaris per a completar el pla d’estudis, excepte en el cas que li quede un nombre inferior de crèdits per a finalitzar els estudis.
Es pot autoritzar la modificació del regim de dedicació als estudis durant el mateix curs acadèmic de matrícula a temps parcial a matrícula a temps complet.
- Permanència i Rendiment
Normativa de reconeixement i transferència de crèdits.
El estudiantat ha de conèixer la Normativa sobre Reconeixement i Transferència de Crèdits en els Estudis Oficials de Grau i Màster en la Universitat Jaume I.
A més, en el màster en Gestió Financera i Comptabilitat Avançada l’estudiantat té l’opció de reconèixer fins a 9 crèdits ECTS per acreditació d’experiència laboral i professional
Informació de Matrícula
El màster té en teoria cinc especialitats. Però per motius d'organització docent no ens és possible oferir docència en totes les assignatures. Concretament, les assignatures: Mòdul Avançat d'Anàlisi d'Inversions; Context Institucional de la Comptabilitat Internacional i Comptabilitats Especials no s'imparteixen. No obstant això, l'alumne si es pot matricular d'alguna d'aquestes assignatures si sol·licita la seva convalidació i aquesta es concedeix. Llavors sí que podria obtenir una de les especialitats relacionades amb aquestes assignatures, en qualsevol altre cas no. En conseqüència, normalment només dues de les cinc especialitats poden aparèixer en el títol, concretament: Gestió de Carteres i Auditoria i Consolidació dels Estats Comptables. En la resta de casos l'alumne pot completar els 10 crèdits obligatoris d'assignatures optatives combinant assignatures de diferents especialitats.
L'alumne pot matricular-se en qualsevol assignatura optativa, amb independència que s'ofereixin diferents especialitats. Un dels aspectes rellevants a considerar a l'hora de triar assignatures de diferents especialitats és que no se solapin el horaris.
Les pràctiques d'empresa no són obligatòries, pel que els seus 10 crèdits no serveixen per computar els 60 crèdits mínims per aconseguir el títol de màster. Si un alumne es matricula d'aquestes pràctiques cursaria un total de 70 crèdits. Els 60 crèdits obligatoris a cursar com a mínim són 40 d'obligatòries, 10 de optatives i 10 del Treball Final de Màster (TFM).
Pel que fa al TFM, l'experiència ens diu que molts alumnes no el defensen en el seu curs, sinó en el següent o posteriors, de manera que de vegades és interessant no matricular inicialment del TFM. Després hi ha la possibilitat de matricular-se en ampliació de matrícula oa l'inici d'un nou curs. En aquest sentit és important que l'alumne s'informi al Servei d'Estudiants de l'UJI de les dates de matrícula i d'ampliació de matrícula, així com de les dates de defensa dels TFMs a fi de planificar correctament aquesta matricula per no incórrer en sobrecostos. En l'actualitat (curs 2021-22) les dates de defensa són finals de juny, octubre i febrer. L'alumne té dret a dues convocatòries dins d'un curs acadèmic. Per exemple si es matricula en el primer curs del TFM hauria normalment defensar-lo o al juny oa l'octubre. Per defensar-durant el segon curs (en febrer, juny o octubre de l'any següent) hauria de tornar a matricular.
El nombre de places ofertes cada curs acadèmic és de 40.
En el Màster Universitari en Gestió Financera i Comptabilitat Avançada es garantirà el desenvolupament per part dels estudiants de les competències bàsiques recollides en el RD1393/2007:
Aquestes competències bàsiques es concreten en les següents competències avaluables i exigibles per a obtenir el títol
El programa que es detalla a continuació permet a l’estudiant obtenir el títol de màster oficial en Gestió Financera i Comptabilitat Avançada
Matèries comunes (40 crèdits de caràcter obligatori per a tots els estudiants)
D'octubre a març:
Especialitats del màster (és necessari cursar almenys 10 crèdits de les diferents assignatures ofertes en les diferents especialitats):
Gestió de carteres:
Gestió de Carteres de Renda Variable (4 ECTS)
Gestió de Carteres de Renda Fixa (3 ECTS)
Actius Derivats (3 ECTS)
Anàlisis d’inversions i finances corporatives:
Mòdul Avançat d’Anàlisi d'Inversions (3 ECTS)
Fiscalitat Corporativa (2 ECTS)
Finances Corporatives (5 ECTS)
Auditoria i consolidació dels estats comptables:
Auditoria Comptable, Econòmica i Financera (5 ECTS)
Consolidació d’Estats Financers (5 ECTS)
Comptabilitat internacional
Context Institucional de la Comptabilitat Internacional (5 ECTS)
Harmonització Comptable Internacional (5 ECTS)
Comptabilitats especials i Fiscalitat de Societats:
Impost de Societats Avançat (2,5 ECTS)
IVA i Altres Impostos (2,5 ECTS)
Comptabilitats Especials (5 ECTS)
Projecte de final de màster (obligatori) (10 ECTS)
Pràctiques externes (optatiu) (10 ECTS)
Més informació:
Assignatures obligatòries
http://ujiapps.uji.es/sia/rest/publicacion/2021/estudio/42155?caracteres=fbasica
Assignatures optatives
http://ujiapps.uji.es/sia/rest/publicacion/2021/estudio/42155?caracteres=optativas
Assignatures de pràctiques i treball final de màster
http://ujiapps.uji.es/sia/rest/publicacion/2021/estudio/42155?caracteres=practicas
Es pot consultar l'horari acadèmic del curs 2021-2022 ací.
La direcció i gestió acadèmica del màster s’ha de recolzar en els òrgans següents:
a) Direcció de màster. Hi formen part:
1. La Direcció: la persona responsable de la Direcció ha de ser un professor o professora universitari del Departament de Finances i Comptabilitat de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, pertanyent als cossos docents universitaris, designat pel rector, a proposta de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I.
b) Comissió de Titulació del Màster, amb la composició següent:
a) La Direcció.
b) Un mínim de dos membres del personal docent i investigador que imparteix docència al màster que tinguen vinculació permanent amb l’UJI i dedicació a temps complet, triats pel professorat del màster.
c) Una representació de l’estudiantat. En aquesta composició ha de procurar-se que existisca representació dels departaments participants. La comissió ha de triar el secretari o secretària.
1. Funcions de la Direcció del Màster:
a) La gestió ordinària dels aspectes acadèmics i econòmics vinculats al màster.
b) Convocar la Comissió Acadèmica del Màster, a iniciativa pròpia o a instàncies de qualsevol membre de la Comissió Acadèmica.
c) Executar els acords de la Comissió Acadèmica.
d) Supervisar l’elaboració de les guies docents de les matèries formatives, així com el seu correcte compliment al llarg del curs acadèmic.
e) Elaborar la proposta de continguts organitzatius i acadèmics i la seua memòria acadèmica.
f) Coordinar, si escau, els responsables de cada matèria, horaris lectius i el professorat.
g) Elaborar la memòria econòmica del màster.
h) Executar el pressupost del màster.
i) Elaborar la memòria anual del màster, el pressupost i la liquidació pressupostària anuals.
j) Les actuacions que li requerisca la Comissió Acadèmica.
2. Funcions de la Comissió Acadèmica:
a) Aprovar les guies docents de cadascuna de les matèries formatives, supervisant que la formació respecte els objectius previstos en la guia docent.
b) Aprovar la proposta de continguts organitzatius, acadèmics i la seua memòria acadèmica.
c) Aprovar la memòria econòmica del màster.
d) Gestionar els recursos econòmics del màster, si escau.
e) Aprovar la memòria anual, el pressupost i la liquidació pressupostària anual.
f) Elaborar i aprovar el protocol i el pla per a distribuir i fer publicitat del màster i els criteris d’admissió i selecció d’estudiantat, amb subjecció a la normativa d’aplicació.
g) Elaborar l’informe previ requerit per a l’autorització de l’admissió d’estudiantat amb estudis estrangers sense homologació.
h) Resoldre les sol·licituds d’admissió al màster.
i) Informar sobre les sol·licituds de reconeixement i transferència de crèdits.
j) Nomenar el professorat i el personal col·laborador, així com a la resta de personal docent del màster, de conformitat amb la normativa aplicable.
k) Nomenar els equips de tutors i tutores de les pràctiques externes i assignar a l’estudiantat el professorat que ha de tutoritzar l’elaboració del Treball de Final de Màster.
l) Proposar a la Junta de Centre la programació anual, programes i horaris de les assignatures, calendari d’avaluació, assignació de professorat i qualsevol altra gestió relacionada amb els recursos docents necessaris per a la impartició de la docència de les assignatures del màster.
m) Controlar el desenvolupament de les matèries formatives del màster així com el desenvolupament, seguiment i control de les pràctiques externes i, si escau, resoldre les sol·licituds de canvi de tutor o tutora.
n) Vetllar pel compliment dels mecanismes de coordinació docent.
o) Nomenar els tribunals d’avaluació del Treball de Final de Màster.
p) Avaluar els resultats obtinguts i realitzar, si escau, propostes de millora.
q) Responsabilitzar-se del seguiment i millora del sistema de garantia de qualitat del títol.
r) Indicar a la comissió corresponent, si escau, la conveniència d’establir acords de col·laboració amb altres institucions, organismes públics o privats, empreses o indústries.
s) Qualsevol altra funció relacionada amb el màster que no estiga regulada en aquest conveni i que, sense ser competència de la Direcció del màster, no estiga assignada legalment als òrgans de la Universitat.
El Màster s'imparteix només en modalitat presencial. L'assistència de l'alumne condiciona el sistema d'avaluació. Com a norma general si l'alumne assisteix a un mínim del 75% de les sessions d'una assignatura l'avaluació d'aquesta assignatura es realitza de forma contínua, mitjançant la realització de proves escrites i/o treballs. Si l'alumne no assisteix com a mínim a aqueix 75%, l'avaluació de l'assignatura consistirà en un examen que suposarà el 75% de la nota de l'assignatura.
Descripció general de les activitats de formació:
D'acord amb les particularitats de cada assignatura tal com consta en la descripció de les matèries i els seus continguts, la grandària dels grups s'adequarà a les mateixes. Les activitats formatives es desenvoluparan en grups complets o reduïts en funció de les particularitats de cada assignatura.
Descripció general de les proves d'avaluació:
Per a comprovar la consecució de les competències i resultats d'aprenentatge dels alumnes/as s'han proposat les següents proves d'avaluació en el títol:
Es tracta d´una assignatura voluntària per a l´aplicació en la pràctica d´una empresa dels coneixements adquirits durant els estudis de grau i postgrau. Els coneixements previs recomanables són els exigits per a l´admissió en el màster.
Les pràctiques tindran una durada de 200 hores presencials en l´empresa on es realitzin. La valoració final d´aquestes pràctiques es realitzarà a partir de la mitjana ponderada de la nota obtinguda en tres proves: 1) Valoració del supervisor de l´empresa (35%), 2) Valoració del tutor de la UJI (35%), 3) Nota mitjana de l´expedient acadèmic del màster (30%). Per superar l´assignatura serà necessari obtenir almenys 5 punts en la suma de totes les proves d´avaluació.
La tipologia d´empreses en les quals es poden realitzar les pràctiques d´empreses és: petites, mitjanes i grans empreses, d´àmbit provincial, regional o nacional pertanyents tant al sector secundari (taulelleres, constructores, etc..) com al terciari (Assessories comptables i fiscals, entitats bancàries, etc..).
Consulta les entitats cooperadores
l coordinador d´aquesta assignatura és:
- Vicente Aragó Manzana (arago@uji.es, Departament de Finances i Comptabilitat)
Els tutors de la UJI son professors a temps complet de la Universitat Jaume I que imparteixin classe en el màster i són els següents:
- Vicente Aragó Manzana (arago@uji.es, Departament de Finances i Comptabilitat)
- María Teresa Balaguer Coll (bcoll@uji.es, Departament de Finances i Comptabilitat)
- Juan Carlos Matallín Sáez (matallin@uji.es, Departament de Finances i Comptabilitat)
Pots consultar la guia docent de l'assignatura en el següent enllaç:
Més informació en: Oficina de Relacions Internacionals (ORI)
El Projecte Final de Màster (PFM) suposa la realització d´un treball en el qual s´apliquin i desenvolupin els coneixements adquirits per l´alumne en alguna de les matèries cursades en el màster. L´alumne ha d´haver superat tots els crèdits necessaris per a l´obtenció del títol, excepte els corresponents al propi treball.
L´objectiu de l´assignatura PFM és la realització i defensa pública d´un treball individual, en el qual l´alumne posi de manifest els coneixements i habilitats adquirides durant el desenvolupament del màster. El tema del projecte guardarà relació amb alguna de les assignatures cursades, i pot tenir els següents enfocaments:
La metodologia està basada en el treball individual per part de l´alumne, que al seu torn serà supervisat pel director. La missió del director serà guiar a l´estudiant, amb la finalitat que aquest pugui aconseguir els objectius acadèmics necessaris per superar l'assignatura.
L´avaluació per part del tribunal del PFM, s´obtindrà de la ponderació de les notes obtingudes en les següents parts:
Les dues parts són de caràcter obligatori.
La defensa oral es realitzarà davant un tribunal, de forma individual, pública i oral, presencial o en línia, i tindrà una durada màxima de 20 minuts.
Sessions d´avaluació:
Tribunal:
Director del PFM:
L´alumne podrà proposar el tutor, entre aquells que imparteixin docència en el màster. L´estudiant haurà de presentar en la Secretària del Departament de Finances i Comptabilitat la proposta segons model normalitzat abans del mes de juny del curs acadèmic. No obstant això, serà la Comissió de Gestió de Màster la que assigni el director.
Propostes Projectes Final de Màster
ALCARRIA JAIME, JOSÉ
ARAGÓ MANZANA, VICENT
ARNAU PARADÍS, ANDREU
BALAGUER COLL, Mª TERESA
BALAGUER FRANCH, Mª ROSARIO
CABEDO SEMPER, DAVID
DE MINGO LÓPEZ, DIEGO VÍCTOR
FABRA VALLS, MODESTO
FUERTES FUERTES, ILUMINADA
MATALLÍN SÁEZ, JUAN CARLOS
PUCHETA MARTÍNEZ, Mª CONSUELO
SALVADOR ARAGÓ, ENRIQUE
SOLER DOMÍNGUEZ, AMPARO
TIRADO BELTRÁN, JOSÉ MIGUEL
VICO MARTÍNEZ, ANTONIO
La Universitat Jaume I ha elaborat una normativa que conté les directrius bàsiques relacionades amb la definició, organització, elaboració, tutela, presentació, defensa, avaluació i gestió administrativa dels TFM a la Universitat Jaume I.
Nom | Departament | Categoria |
Alcarria Jaime, José Joaquin | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professor Titular d'Universitat |
Aparisi Caudeli, José Antonio |
Universitat: Universitat de València
Doctor: Sí
Categoria: Profesor Titular de Universidad
Càrrec: Profesor Titular de Universidad
Adreça de correu electrònic: japarisi@uji.es
Breu currículum: LICENCIATURA EN ADMINISTRACIÓN FACULTAT DE CIÈNCIES ECONÒMIQUES I EMPRESARIALS 17-08-1993
Y DIRECCIÓN DE EMPRESAS (UNIVERSITAT DE VALÈNCIA)
MASTER EN ENTIDADES DE DEPÓSITO UNIVERSITAT DE VALÈNCIA - ADEIT 1995
PROGRAMA DE CONTABILIDAD FACULTAT D´ECONOMIA (UNIVERSITAT DE VALÈNCIA) 14-12-2006
Profesor Titular de Universidad. Departament de Comptabilitat. Facultat d´Economia Ciències Econòmiques i Empresarials. Universitat de València.01/12/2009.
Líneas de investigación:
Control de gestión estratégico, Control de gestión operativo, Cuadro de Mando Integral, Sistema portuario, Sector industrial, Sector servicios.
AUTORES (p.o. de firma) MÁRQUEZ RAMOS, LAURA Y APARISI CAUDELI, JOSÉ ANTONIO
TÍTULO "The Impact of Management Accounting Systems on International Markets: Theory and Evidence Using the Balanced Scorecard Approach"
REFERENCIA REVISTA O LIBRO Journal of Applied Management Accounting Research CLAVE A
Vol. 11 (2) pp.5-27 (2013)
AUTORES (p.o. de firma) APARISI CAUDELI, JOSÉ ANTONIO Y GINER FILLOL, ARTURO
TÍTULO "El proyecto de implantación del Cuadro de Mando Integral en la Autoridad Portuaria de Valencia"
REFERENCIA REVISTA O LIBRO Interban Network, S. CLAVE AVol. 30 pp. 11-15 (2009)
AUTORES (p.o. de firma) APARISI CAUDELI, JOSÉ ANTONIO; GINER FILLOL, ARTURO Y PÉREZ GARCÍA, EVA MARÍA
TÍITULO "Evidence on Implementing a Balanced Scorecard System at the Port Authority of Valencia"
REFERENCIA REVISTA O LIBRO Global Journal of Business Research CLAVE A
Vol. 3 (2) pp.93-116 (2009)
AUTORES (p.o. de firma) APARISI CAUDELI, JOSÉ ANTONIO; GINER FILLOL, ARTURO Y PÉREZ GARCÍA, EVA MARÍA
TÍTULO "The Balanced Scorecard as a strategic management system: Case study of the Port Authority of Valencia"
REFERENCIA REVISTA O LIBRO Global Conference on Business and Finance Proceedings CLAVE CL
Vol. 4 (1) pp.120-131 (2009)
AUTORES (p.o. de firma) APARISI CAUDELI, JOSÉ ANTONIO; GINER FILLOL, ARTURO Y RIPOLL FELIU, VICENTE
TÍTULO "Análisis del proceso de implantación de un sistema de gestión estratégica: Estudio de caso del Cuadro de Mando Integral en la Autoridad Portuaria de Valencia"
REFERENCIA REVISTA O LIBRO Spanish Journal of Finance and Accounting CLAVE A
Vol. 36 (142) pp.189-212 (2009)
AUTORES (p.o. de firma) APARISI CAUDELI, JOSÉ ANTONIO
TÍITULO "La eficacia del Cuadro de Mando Integral en el control estratégico de las entidades públicas"
REFERENCIA REVISTA O LIBRO Generalitat - Sindicatura de ComptesCLAVE L
de la Comunitat Valenciana pp.1-264 (2008)
AUTORES (p.o. de firma) APARISI CAUDELI, JOSÉ ANTONIO; GINER FILLOL, ARTURO Y RIPOLL FELIU, VICENTE
TÍTULO "Análisis y desarrollo del proceso de planificación estratégica del Sistema Portuario Español"
REFERENCIA REVISTA O LIBRO Contabilidad y Negocios CLAVE A Vol. 3 (6) pp.47-60 (2008)
Formación y experiencia profesional vinculados con la asignatura
|
Professorat extern Màsters |
Aragó Manzana, Vicente | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professor Titular d'Universitat |
Arce Gisbert, Miguel |
Universitat: Universidad de Valencia
Doctor: Sí
Categoria: Profesor TU
Càrrec: Profesor TU
Breu currículum: Proyectos
CONSECUENCIAS ECONOMICAS DE LA ADOPCION DE LAS NIIF EN EUROPA: LA INFLUENCIA DE LAS DIFERENCIAS INSTITUCIONALES Y DEL CICLO ECONOMICO . 2015 - 2017 . Ref.ECO2013-48208-P . Ministerio de Economía y Competitividad . IP: Begoña Giner Inchausti
DETERMINANTES DE LA CALIDAD DE LA INFORMACIÓN Y EFECTOS ECONÓMICOS DE LA ADOPCIÓN DE LAS NUEVAS NORMATIVAS CONTABLES . 2009 - 2011 . Ref.SEJ2005-08644-C02-01/ECON . Ministerio de Ciencia e Innovación, Dirección General de Investigación y Gestión del Plan Nacional de I+D+i. . IP: Giner Inchausti, B.
INFLUENCIA DE LOS FACTORES INSTITUCIONALES EN LA CALIDAD DE LA INFORMACIÓN CONTABLE Y EFECTOS SOBRE LOS MERCADOS DE CAPITALES Y DEUDA: IMPACTO EN EL PROCESO DE INTEGRACIÓN DEL MERCADO EUROPEO . 2005 - 2008 . Ref.SEJ2005-08644-C02-01/ECON . Ministerio de Educación y Ciencia . IP: Giner Inchausti, B.
Publicaciones en revistas
Giner Inchausti, Begoña y Arce Gisbert, Miguel. Lobbying on Accounting Standards: Evidence from IFRS 2 on Share-Based Payments. En European Accounting Review. Volumen 21. Número 4. 2012 . https://doi.org/10.1080/09638180.2012.701796
Arce Gisbert, Miguel. Discusión sobre 'Convexidad en la relación precio - resultado y precio - fondos propios. Fundamentos teóricos y evidencia empírica en el caso español'. En Revista Espanola de Financiacion y Contabilidad-Spanish Journal Of Financeand Accounting. Volumen 36. Número 134. 2007
Arce Gisbert, Miguel y Giner Inchausti, Begoña. El tratamiento contable sobre las opciones en la NIIF. En Partida Doble. Volumen XV. Número 167. 2005
Giner Inchausti, B.; Arce Gisbert, M.; Cervera Millán, N. y Ruiz Llopis, A. Incentivos para la divulgación de información: evidencia empírica sobre la información segmentada. En Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa. Volumen 12. Número 4. 2003
Arce Gisbert, M. La aceptabilidad de las NIC: los efectos de los ajustes 20-F en el análisis contable. En Tribuna de Opinión. Número 62. 2003
Arce Gisbert, Miguel; Giner Inchausti, Begoña y Reverte Maya, Carmelo. El papel del análisis fundamental en la investigación del mercado de capitales:análisis crítico de su evolución. En Revista Espanola de Financiacion y Contabilidad-Spanish Journal Of Financeand Accounting. Volumen 31. Número 167. 2002
Arce Gisbert, Miguel y Mora Enguídanos, Araceli. Empricial evidence of the effect of European accounting differences on the stock market valuation of earnings and book value. En European Accounting Review. Volumen 11. Número 3. 2002
Arce Gisbert, Miguel. Bases de datos de información contable en el ámbito inernacional. En Revista Valenciana de Economía y Hacienda. Volumen III. Número 167. 2001
Arce Gisbert, Miguel y Peyró Vilaplana, Encarnación. El tratamiento contable de la depreciación del inmovilizado:análisis comparado de las normas españolas y las del IASC. En Partida Doble. Volumen XI. Número 167. 2001
Arce Gisbert, Miguel y Peyró Vilaplana, Encarnación. Los acontecimientos posteriores al cierre en la normativa española y del IASC. En Técnica Contable. Volumen LII. Número 167. 2001
Participación en Comités y Representaciones
Comité organizador . 40th Annual Congress of the European Accounting Association . 09/05/2017 - 12/05/2017
Comité organizador . 9th Workshop on European Financial Reporting . 05/09/2013 - 06/09/2013
Otras Actividades
Director del Master Oficial en Contabilidad, Auditoría y Control de Gestión (Cursos de Postgrado Dirigidos) . 15/12/2015 - 15/05/2017
Codirector del Master Oficial en Contabilidad, Auditoría y Control de Gestión (Cursos de Postgrado Dirigidos) . 17/05/2012 - 15/12/2015
Curso Efectos Económicos de la Regulación Contable - Accounting and Corporate Research Diploma - Primera edición - 20 horas - Castellano - Universitat de València - Fundación UD
|
Professorat extern Màsters |
Arnau Paradís, Andrés | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professor Titular d'Universitat |
Balaguer Coll, María Teresa | Dep. de Finances i Comptabilitat | Catedràtica d'Universitat |
Balaguer Franch, María Rosario | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professora Contractada Doctora |
Cabedo Semper, José David | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professor Titular d'Universitat |
Cervera Sánchez-Cascado, Adolfo |
Empresa: IBERCAJA
Categoria: Director Territorial y Grandes Empresas
Càrrec: Director Territorial - IBERCAJA
Adreça de correu electrònic: acervera@uji.es
Breu currículum: -Licenciado Ciencias Económicas y Empresariales. Rama Ciencias Empresariales. Especialidad en Finanzas. Universidad de Valencia (1989-94).
-Master de 600 horas de Auditor de Cuentas. Colegio Oficial de Titulares Mercantiles de Valencia. (Septiembre 94 - Junio 95).
-Superado el examen de ingreso en el R.O.A.C. (Registro Oficial de Auditoria de Cuentas). (Septiembre 1995).
-Multitud de cursos a distancia y a distancia en diferentes escuelas de negocios.
Experiencia académica (incluyendo número de quinquenios, sexenios y cargo):
Colaboro desde hace 10 años en diversas escuelas de negocio (CENTRO DE ESTUDIOS FINANCIEROS, UNIVERSIDAD EUROPEA DE MADRID). También colaboro puntualmente con universidades (UJI, UEM), programas de formación en CEEI y en consultoras privadas como ALTAIR, al margen de programas formativos personalizados a gerentes de empresas.
Líneas de investigación: Las relaciones empresa-banca en el contexto empresarial.
Resultados relevantes (selección de 5-6 publicaciones):
Autor del libro: Relaciones de la empresa con la banca. Editorial Centro de Estudios Financieros.
Formación y experiencia profesional vinculados con la asignatura:
-Auditor de Cuentas anuales en KPMG PEAT MARWICK Auditores.
-Director de oficinas en BBVA.
-Director de oficinas en Ibercaja.
-Gerente de Negocio de Empresas en Ibercaja.
|
Professorat extern Màsters |
De Mingo López, Diego Víctor | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professor Permanent Laboral |
Díaz Pérez, Antonio |
Universitat: Universidad Castilla La Mancha
Doctor: Sí
Categoria: Profesor Titular de Universidad
Càrrec: Profesor Titular de Universidad
Adreça de correu electrònic: diaz@uji.es
Breu currículum: Valencia 1970. Es profesor Titular de Universidad en la Universidad de Castilla-La Mancha desde 2001 con acreditación al cuerpo de profesores Catedráticos de Universidad desde febrero de 2012. Subdirector del Departamento de Análisis Económico y Finanzas, y responsable del área de Economía Financiera desde septiembre de 2011. Previo a su incorporación a la UCLM fue profesor Ayudante en la Universitat Jaume I de Castellón y becario de investigación en la Universitat de València. Coordinador en la UCLM de los programas oficiales interuniversitarios de doctorado Banca y Finanzas Cuantitativas (en extinción) y Finanzas y Economía Cuantitativa, así como miembro de la comisión académica del programa oficial de doctorado Economía y Empresa. Doctor en Ciencias Económicas y Empresariales por la Universitat de València. Investigador Principal del grupo Mercados Financieros de la UCLM, y de tres proyectos de investigación nacionales del Ministerio de Economía y Competitividad y cuatro regionales de la Junta de Comunidades de C-LM. Las líneas de investigación se han centrado fundamentalmente en el estudio de la renta fija: estructura temporal de los tipos de interés, mercados de renta fija, riesgo de insolvencia, liquidez y gestión del riesgo de interés. Esta actividad también se ha desarrollado como investigador en diferentes centros como la Universidad Nacional de Entre Ríos, ISMA Center of the University of Reading, Wirtschaftsuniversität Wien, y Università degli studi di Trieste.
|
Professorat extern Màsters |
Fabra Valls, Modesto Jesús | Dep. de Dret Públic | Professor Titular d'Universitat |
Francisco Gomez, Llanos | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professora Associada Laboral |
Fuertes Fuertes, Iluminada | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professora Titular d'Universitat |
Gurrea Nicolau, Andrés | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professor Associat Laboral |
Labatut Serer, Gregorio |
Universitat: Universitat de València
Doctor: Sí
Categoria: Catedrático de Economía Financiera y Contabilidad
Càrrec: Catedrático de Universidad - Economía Financiera y Contabilidad
Adreça de correu electrònic: labatut@uji.es
Breu currículum: mpartiendo la asignatura de Consolidación contable de forma ininterrumpida en la Facultad de Economía de la Universidad de Valencia desde 1991.
Profesor de consolidación contable del Master en Contabilidad y Auditoría de Cuentas. Universidad de Valencia, años 1995-2002.
Profesor de consolidación contable del Master en Gestión Financiera y Contabilidad de la UJI, desde su comienzo hasta la fecha.
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD DESDE 29/10/1991
Cuatro quínenos, este año pediré el quinto.
Un sexenio de investigación.
Impartición de la asignatura de consolidación contable en el grado de ADE, Financias y Contabilidad, desde el inicio.
Profesor de Consolidación contable de diversos postgrados, diplomas, etc. de la Universidad de Valencia.
Línea: Relaciones Contabilidad y Fiscalidad y Valoración de empresas.
Centro: Facultad de Economía. Departamento de Contabilidad. Fechas: 01/01/2001 -
Palabras Clave: 002138 - Valoración de empresas / 209200 - Efecto impositivo / 229171 - Contabilidad y fiscalidad de la empresa / 226006 - Relaciones contabilidad y fiscalidad / 213656 - Método del efecto impositivo. Consolidación contable.
Autores (p.o. de firma): Vicente Serra, Gregorio Labatut, Miguel Arce, Natividad Cervera, Francisca Pardo
Título: Consolidación contable de grupos empresariales
Libro: Consolidación contable de grupos empresariales
Editorial: Ediciones Pirámide
Número de autores: 5
Volumen: --- Número: --- Páginas, inicial: 1 final: 579 Año: 2011 Lugar de publicación: Madrid
(ESPAÑA) ISBN: 978-84368-2575-6 Depósito legal: M 35696-2011
Autores (p.o. de firma): Julián Martínez Vargas y Gregorio Labatut Serer
Título: La Contabilización del Impuesto sobre Sociedades en las empresas que tributan de forma consolidada
Revista: 000747 - Estudios financieros. Revista de contabilidad y tributaciónComentarios, casos prácticos
Número de autores: 2
Volumen: --- Número: 279 Páginas, inicial: 217 final: 252 Año: 2006 Lugar de publicación: ESPAÑA
ISSN: 1138-9540
Autores (p.o. de firma): Julian Martinez Vargas y Gregorio Labatut Serer
Título: Repercusiones contables y fiscales del proceso de consolidación
Revista: 307393 - Observatorio Contable y Financiero
Número de autores: 2
Volumen: --- Número: 15 Páginas, inicial: 34 final: 53 Año: 2007 Lugar de publicación: ESPAÑA
Autores (p.o. de firma): Gregorio Labatut Serer
Título: Las nuevas normas de consolidación contable para los ejercicios iniciados a partir del 1 de enero de 2008
Revista: 307395 - Actum Mercantil y Contable Ediciones Francis Lefebvre
Número de autores: 1
Volumen: --- Número: 10 Páginas, inicial: 71 final: 82 Año: 2010 Lugar de publicación: ESPAÑA ISSN:
1576-4680
Autores (p.o. de firma): Gregorio Labatut Serer
Título: Las nuevas normas para la formulación de las Cuentas Anuales Consolidadas (Real Decreto 1159/2010, de
17 de septiembre, por el que se aprueban las normas para la formulación de las cuentas anuales consolidadas y se
modifica el PGC y el PGC Pymes.
Revista: 304465 - Revista Mercantil y Contable. Ediciones Francis Lefebvre. Ediciones Francis Lefebvre
Número de autores: 1
Volumen: --- Número: 14 Páginas, inicial: 81 final: 92 Año: 2011 Lugar de publicación: ESPAÑA
Autores (p.o. de firma): Labatut Serer, G.
Título: APUNTES DE CONSOLIDACIÓN CONTABLE
Libro: APUNTES DE CONSOLIDACIÓN CONTABLE
Editorial: Repro Exprés S. L.
Número de autores: 1
Volumen: --- Número: --- Páginas, inicial: 1 final: 50 Año: 2007 Lugar de publicación: Valencia
(ESPAÑA) ISBN: 978-84-935896-1-5 Depósito legal: V 4004-2007
|
Professorat extern Màsters |
Lucia Lopez, Julio Jesus |
Universitat: Universitat de València
Doctor: Sí
Categoria: Profesor Titular de Universidad
Càrrec: Profesor Titular de Universidad
Adreça de correu electrònic: lucia@uji.es
Breu currículum: Licenciado en Ciencias Económicas y Empresariales (1991) y Doctor en Economía Financiera (1997), por la Universidad de Valencia.
Experiencia académica (incluyendo número de quinquenios, sexenios y cargo):
Profesor Ayudante y Asociado a Tiempo Completo (1991-2001), Universidad de Valencia; Postdoctoral Fellow at The Anderson School of Management - University of California-Los Angeles (1999-2000); profesor Titular de Universidad (2001-hasta el presente), Universidad de Valencia.
Líneas de investigación:
Investigación en diversos asuntos en el área de Derivados financieros y sobre mercaderías (1994-hasta la actualidad) financiada por: la Fundación de Estudios Bursátiles y Financieros, la Universidad de Valencia, la Fundación Generalitat Valenciana-Iberdrola, el Instituto Valenciano de Investigaciones Económicas (IVIE), el Ministerio de Ciencia y Tecnología y el Ministerio de Economía y Competitividad del Gobierno de España, y Fondos FEDER de la UE. También ha sido el beneficiario de una Beca financiada por la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència de la Generalitat Valenciana, para realizar una estancia investigadora en EE.UU (1999-2000).
Resultados relevantes (selección de 5-6 publicaciones):
Los resultados de su investigación sobre Derivados han sido publicados en artículos, libros y conference proceedings, desde el año 1995 hasta la actualidad, tales como:
Balbás, Longarela y Lucia (1999): How financial theory applies to catastrophe-linked derivatives-An empirical test of several pricing models, Journal of Risk and Insurance, 66, 551-582.
Meneu, Lucia, Pardo y de Benito (2001): Mercados derivados de mercancías y servicios, en Curso de Bolsa y Mercados Financieros (3ª Ed.), Ed. Ariel, Barcelona.
Lucia y Schwartz (2002): Electricity prices and power derivatives: Evicence from the Nordic Power Exchange, Review of Derivatives Research, 5, 5-50.
Lucia y Pardo (2010): On measuring speculative and hedging activities in futures markets from volume and open interest data, Applied Economics, 42, 1549-1557.
Lucia y Torró (2011): On the risk premium in Nordic electricity futures prices, International Review of Economics and Finance, 20, 750-763.
Lucia, Mansanet-Bataller y Pardo (2014): Speculative and hedging activities in the European futures carbon market, Energy Policy, in print. (DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.enpol.2014.11.014)
Formación y experiencia profesional vinculados con la asignatura:
Estancias postdoctorales de investigación sobre Derivados en la Universidad Carlos III de Madrid (1998) y en The Anderson School of Management - University of California-Los Angeles (1999-2000).
|
Professorat extern Màsters |
Matallín Sáez, Juan Carlos | Dep. de Finances i Comptabilitat | Catedràtic d'Universitat |
Monferrer Daudi, Jorge |
Empresa: CAIXA PENEDÈS
Categoria: Director Territorial
Càrrec: Director Territorial , Jefe de zona de la Caixa Penedès
Adreça de correu electrònic: jmonferr@uji.es
Breu currículum: Master RRHHUniversitat Jaume I -2005/6
Gestió de la empresa Universitat Pompeu Fabra - 2003
Asesorament en Mercats FinancersUniversitat Pompeu Fabra - 2001/2
CC. Empresariales Universitat Jaume I - 1987
Ingles Comercial 4º grado Inlingua Castellón /Oxford University
Titulo de Director de Centros de Vacaciones EAJ - Gtat Valenciana- 1995
y Coord. Proyectos de Animación
Profesor de la escuela de animadores Generalitat Valenciana - 1996/97
Directivo y Formador del Gpo. Scout D. Bosco /AEB 1986 - 1999
Formador de la Asociación Ruttes 4x4 2011 - 2015
2010- 2015 Universitat Jaume I - Castellón
Cargo:Profesor del Master en Gestión financiera y contabilidad avanzada.
Función Profesor Ext. de la asignatura Gestión financiera de la empresa II
Gestión del TiempoT ack Trainning - 2000
Dirección y Liderazgo MRC Internacional Trainnig - 2001
Gestión de Conflictos Idec Universitat Pompeu Fabra - 2002
Gestión eficaz de las quejas TMI Learning Internacional - 2002
Mejora de la efectividad EPISE - 2003
Tecnicas Profesionales de Venta TMI Learning Internacional - 2003
Liderazgo y Gestión equipos de venta Idec Universitat Pompeu Fabra - 2004
Orientación a resultados EPISE - 2004
Reuniones & Influencia MRC Internacional Trainning - 2006
Desarrollo en Dirección de personas Otto Walter - 2007
Presentaciones eficaces AC&A Augustin Clark - 2008
Desarrollo de equipos de Camp Joliu Continua - 2010
Experiencia Profesional
2014-BMN - Banco Mare Nostrum
Cargo:Director de Oficina Función:Gestión global del negocio bancario y de la totalidad de la plantilla de la oficina de Burriana (4 personas)
2011- 2013 BMN - Banco Mare Nostrum
Cargo:Director de Zona Castellón Función:Tras un año como Jefe de la zona de Castellón y Sur de Tarragona, con la creación del grupo BMN y en dependencia jerárquica de la D. Territorial de Murcia, ejerzo las funciones de Director Comercial de la zona de Castellón con las tareas propias de la función: Análisis de riesgo, gestión RR.HH., pricing, además de la gestión de unificación de oficinas, plantilla y filosofía de 3 marcas del grupo: Caja Murcia, Caixa Penedés y Sa Nostra en nuestra provincia.
2006-2010 Caixa Penedés
Cargo: Director de zona Comunitat Valenciana
Función:Con destino en Castellón y Valencia Capital, lideré la expansión de la entidad en estas provincias, teniendo entre mis responsabilidades la implantación de la marca, estrategia, desarrollo de equipos, análisis del riesgo, así como la selección y adquisición de locales y personal para dicha expansión en estrecha colaboración con los departamentos de RRHH, inmuebles y Dirección General, teniendo a mi cargo hasta 100 personas y 40 oficinas desde Vinaroz hasta Gandia.
|
Professorat extern Màsters |
Narrillos Roux, Hugo |
Empresa: BANKIA
Categoria: Director
Càrrec: Director del departamento de Tesorería y Liquidez de Bankia
Adreça de correu electrònic: narrillo@uji.es
Breu currículum: 2010 : Doctor en Ciencias Económicas y Empresariales por la Universidad Complutense de Madrid, con la calificación Sobresaliente "Cum Laude".
1990 : Diplôme d'Etudes Supérieures d'Administration et Financières. École Supérieure de Commerce de Montpellier - Sup de Co -. (Francia). Montpellier, Francia.
1989 : Licenciatura en Ciencias Económicas y Empresariales (Especialidad Financiación). Universidad Complutense de Madrid.
Experiencia académica (incluyendo número de quinquenios, sexenios y cargo):
Desde 2008 : Profesor del Máster de Gestión Financiera. Universidad Jaime I, Castellón. Imparto módulos de Mercados de Divisas, Activos Derivados y Productos Estructurados.
2006 - 2010 : Profesor visitante del Máster de Finanzas Internacionales de la Fundación de Estudios Financieros, Madrid. Imparto módulos de Mercados de Divisas y Derivados Financieros.
2005 - 2010 : Profesor en el Curso de Comercio Exterior de la Bolsa de Valencia.
Líneas de investigación:
- MÉTODOS DE MEDICIÓN DEL IMPACTO SOCIAL DE LAS INVERSIONES.
- MERCADOS FINANCIEROS.
- MÉTODOS DE MEDICIÓN DEL IMPACTO SOCIAL DE LAS INVERSIONES.
Libro : "Economía social. Valoración y medición de la inversión social (método SROI)". Editorial Ecobook. Madrid (2013).
Artículos :
"Valoración de las inversiones sociales a través del método SROI". Directorio Financiero-Contable. Madrid (2012).
"El SROI : un método para medir las inversiones sociales". Partida Doble. Madrid (2012).
"El SROI (Social Return on Investment) : un método para medir el impacto social de las Inversiones". Análisis Financiero nº 113. Madrid (2011)
- MERCADOS FINANCIEROS.
"La dirección financiera ante la gestión global del riesgo financiero". Estrategia Financiera. Madrid (2007)
"An overview of the Spanish economy". The Journal of Foreign Exchange and Money Markets. London (2001).
Formación y experiencia profesional vinculados con la asignatura:
Actualmente (desde 2012) ocupo el cargo de Director del departamento de Tesorería y Liquidez de Bankia, que tiene como cometido distribuir Derivados Financieros en Banca de Empresas.
He desempeñado cargos similares en Bancaja, Valencia (2002-2012), en el banco alemán WestLB, en Madrid y Londres (1997-2002). Y previamente trabajé en National Bank of Canada en Londres como responsable de distribución de productos de Tesorería. Y en Banesto, tanto en Londres como en Bruselas, en Banca Corporativa y Tesorería.
|
Professorat extern Màsters |
Pucheta Martínez, María Consuelo | Dep. de Finances i Comptabilitat | Catedràtica d'Universitat |
Roca Estelles, Enrique |
Empresa: BANKIA
Categoria: Director de gestión de carteras
Càrrec: Director de gestión de carteras - BANKIA
Adreça de correu electrònic: eroca@uji.es
Breu currículum: Licenciado en Ciencias Económicas 1972-1977
Licenciado en Derecho 1973-1978
Cursos Realizados
Money Management Aplicado, Expert Timing System
La volatilidad de los Mercados de Opciones y Futuros, Expert Timing Sistema
Seminario sobre inversión en Renta Fija Internacional, Gestión, Perspectivas y Mercados, ESCA
Financiación en Divisas, Fundación Estudios Bursátiles y Financieros
Nuevas Tecnologías en los Mercados Financieros, Expert Timing Sistema
Swaps de tipos de interés y divisas, Escuela Finanzas Aplicada
Jornadas sobre el nuevo marco reglamentario de los Fondos de Inversión y sus consecuencias con especial incidencia en el VAR, Optaos & Futuras Instituto
Curso sobre alto rendimiento personal, Juan Planes
Experiencia académica (incluyendo número de quinquenios, sexenios y cargo):
Profesor de diversos Másteres de formación financiera, CEU y CEF
Premios:
Salmón de Bronce 1997-2000: Cavaldiner Plus, actualmente Bancaja Duero
Salmón de Oro de Expansión
Electrofondo (Bancaja Energía y Comunicaciones) elegido mejor fondo europeo por análisis rentabilidad-riesgo (Diario El País 22-10-2000).
Durante 2003,2004 y 2005 tres fondos bajo mi mandato clasificados entre los veinte primeros de su familia duplicando la rentabilidad exigida a su Benchmark y con menor volatilidad que éste resultados relevantes (selección de 5-6 publicaciones):
¿En qué invertir para nuestra jubilación? Grabación webinar
Cartera 2014: asignación de fondos III Trimestre
Podemos: avalancha de afiliados
El mundo al revés: vídeo semanal de Enrique Roca
Cartera 2014: asignación de fondos III Trimestre
Formación y experiencia profesional vinculados con la asignatura:
Director de gestión de carteras Gebasa (antigua división de Bancaja especializada en fondos)
Trader de mercados financieros (renta variable y renta fija)
Colaborador esporádico en diversos medios, el Confidencial y Valencia Plaza
Responsable de la sección de fondos de inversión y ETFs Bankia
Interventor de Sucursal durante 5 años
Departamento de Planificación Estratégica durante 3 años
Departamento de Gestión de Patrimonios durante 1 año
|
Professorat extern Màsters |
Rodríguez Gallego, Roberto | Dep. de Finances i Comptabilitat | Profesor Colaborador |
Saborit Usó, Óscar |
Empresa: Grant Thornton de Castellón (Audihispania)
Categoria: Director de Auditoría
Càrrec: Director de Auditoría de Grant Thornton
Adreça de correu electrònic: saborit@uji.es
Breu currículum: Licenciado en Ciencias Económicas y Empresariales por la Universidad de Valencia.
Master en Contabilidad y Auditoría de Cuentas por la Universidad de Valencia.
Auditor de cuentas inscrito en el ROAC.
Experiencia académica (incluyendo número de quinquenios, sexenios y cargo):
Profesor de auditoría del Máster en Gestión Financiera y Contabilidad Avanzada de la Universitat Jaume I de Castellón
Profesor de auditoría de la Universidad Jaume I de Castellón (2011/2012)
Líneas de investigación:
Resultados relevantes (selección de 5-6 publicaciones):
Colaborador en el Blog de Grant Thornton, en el que participa en temas relacionados con la Auditoría de Cuentas.
Formación y experiencia profesional vinculados con la asignatura:
Director de Auditoría de Grant Thornton en Castellón.
Se incorpora a Audihispana (actualmente, Grant Thornton) en enero de 2000. Con anterioridad había trabajado en varias sociedades del Grupo Roca (División cerámica) ocupando diferentes puestos en el departamento de administración.
Posee más de 14 años de experiencia profesional en auditoría, habiendo desarrollado a lo largo de su carrera trabajos en diversos sectores y está especializado en la dirección y ejecución de auditorías de empresas industriales (sector de industria cerámica y relacionados, principalmente).
Otros:
Asociaciones profesionales
Registro Oficial de Auditores de Cuentas (R.O.A.C.)
Instituto de Auditores Jurados de Cuentas de España
|
Professorat extern Màsters |
Sales Calpe, Ricardo | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professor Associat Laboral |
Salvador Aragó, Enrique | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professor Titular d'Universitat |
Soler Domínguez, Amparo | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professora Titular d'Universitat |
Tirado Beltrán, José Miguel | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professor Titular d'Universitat |
Vico Martínez, Antonio | Dep. de Finances i Comptabilitat | Professor Titular d'Universitat |
Maria Teresa Balaguer Coll (bcoll@uji.es)
Altres membres de la Comissió de titulació:
Amparo Soler Domínguez i Juan Carlos Matallín Sáez. Departament de Finances i Comptabiliat. UJI.
INFORMACIÓ ACADÈMICA:
Departament de Finances i Comptabilitat
Telèfons: 964 728 561 / 964 728 563
mastergestionfinanciera@uji.es
Departament de Finances i Comptabilitat de la Universitat Jaume I.
Departament de Dret Públic de la Universitat Jaume I.
Vicente Aragó Manzana (arago@uji.es).
Departament de Finances i Comptabilitat.
Universitat Jaume I. JC1142DD. Telèfon: 964727134
Diego Víctor de Mingo López (demingo@uji.es).
Departament de Finances i Comptabilitat.
Universitat Jaume I. JC1111DD. Telèfon: 964728569
Es pot consultar la informació en aquesta adreça http://ujiapps.uji.es/serveis/
Consulta dels informes del títol de les agències de qualitat
Els membres de la comunitat universitària de la Universitat Jaume I poden consultar els indicadors en:
https://e-ujier.uji.es/pls/www/grs_gpp.gpp_info.indicadores_avap?est=1000010
Els membres de la comunitat universitària poden consultar la informació referent a la satisfacció dels grups d'interès pot consultar-se en:
https://e-ujier.uji.es/pls/www/grs_gpp.gpp_info.evidencias_avap?&est=1000010