04/05/2023 | Escola de Doctorat

Nom: Carrera Investigadora

Hores: 11,5 hores (acreditables per 25)

Dates d'impartició: 9, 10 i 11 de maig de 2023

Horari:

Dia 9: de 16.00 a 20.00 h.
Dia 10: de 10.00 a 14.30 h.
Dia 11: de 10.00 a 13.00 h.

Idioma d'impartició: castellà i valencià

Places ofertades: 100

Modalitat: presencial

Taxa: gratuït

Objectiu: L'objectiu del curs és dotar el personal investigador en formació i el personal investigador consolidat d'una visió general actualitzada de la carrera investigadora a universitats i centres públics de recerca, així com les possibilitats en emprenedoria. Es presenten els nous marcs legislatius de la carrera investigadora i del professorat universitari.
Es presta una atenció especial a la fase postdoctoral, amb el propòsit d'orientar en aquesta fase crítica, continuació natural del doctorat, que és determinant per a l'adquisició d'autonomia científica i l'adquisició de les competències pròpies del personal investigador independent. Per tal de facilitar la contextualització de la carrera investigadora, s'introdueix informació bàsica dels sistemes de finançament públic de la investigació, autonòmica, estatal i europea.

Professorat:

• Dra. Margarita Vergara Monedero. Vicerectora Adjunta de Recerca.
  • Dr. Ximo Beltrán Arandes. Vicerector d'Organització Acadèmica i Professorat.
  • Ismael Rodrigo Martínez. Director Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic.
  • Cristina Villarroya Berges. Oficina de Projectes Europeus i Internacionals.
  • Hugo Cerdà Domingo. Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic.
  • Dr. Lluis Martínez León. Director de la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana.
  • Dra. Núria Sanchez-Pantoja Belenguer. Agent per a la promoció del Doctorat Industrial.
  • Dra. Marisa Flor Peris. Directora d'Innovació i Emprenedoria

Accés als continguts