Comunicació, difusió i divulgació de la investigació (abril)

29/10/2021 | Escola de Doctorat

Nom: Comunicació, difusió i divulgació de la investigació

Hores: 8 hores (acreditables per 25 hores amb avaluació superada)

Dates d’impartició: el 8 d'abril de 2022

Horari: de 9:00 h a 13:30 h i  de 16:00 h a 20:00 h

Idioma d’impartició: castellà i valencià

Places oferides: 40

Modalitat: presencial

Taxa: gratuït

Objectiu: És important que el personal investigador conega les eines comunicatives de què disposa per realitzar una bona estratègia de comunicació de la seua activitat científica, amb l’objectiu de informar degudament a la societat que finança les seues activitats i dotar-la, a la vegada, del coneixement necessari per intervenir en un debat públic dels temes que l’afecten. Es tracta de reconèixer que una mala estratègia de comunicació de l’activitat científica pot traduir-se en la invisibilitat d’un fet científic rellevant. L’objectiu d’aquest curs és proporcionar al personal investigador en formació un conjunt d’eines per conèixer les diferents estratègies i recursos per la comunicació, difusió i divulgació de l’activitat científica amb l’objectiu de posar en valor el mateix treball científic.

Professorat:

• Dr. Francisco Fernández Beltrán. Servei de Comunicació i Publicacions.
  • Dra. Rosana Sanahuja Sanahuja. Departament de Ciències de la Comunicació i Responsable de gestió del projecte ETHNA System.
  • Dra. María Josep Picó Garcés. Departament de Ciències de la Comunicació.
  • Amparo Soriano Ibáñez. Unitat de Xarxes Socials del Servei de Comunicació i Publicacions.
  • Efraim Vidal Ramírez. Unitat Audiovisual del Servei de Comunicació i Publicacions.
  • Diego Climent Pelegero. Unitat Audiovisual del Servei de Comunicació i Publicacions.
  • Alicia Andrés Martínez. Relacions Informatives del Servei de Comunicació i Publicacions.

Accés als continguts

Informació proporcionada per: Escola de Doctorat