Eixides professionals

21/12/2015 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Un important nombre de publicitaris i directors de comunicació d’àmplia trajectòria i prestigi visiten cada any el grau en Publicitat i Relacions Públiques i el postgrau de Noves Tendències en Comunicació. Amb tot això aconseguim que el graduat i graduada en Publicitat i Relacions Públiques per l’UJI, conega a la perfecció no sols el funcionament de la seua professió, sinó també la seua realitat actual i quines són les principals companyies i noms propis que lideren aquest sector. Gràcies a aquest esforç, l’oferta en quart curs del pràcticum és cada vegada més completa i ambiciosa, de manera que cada vegada més, alumnes graduats per l’UJI en Publicitat i Relacions Públiques, treballen en les millors agències i companyies de comunicació del sector.

Els principals perfils professionals per als quals capacita el grau en Publicitat i Relacions Públiques són:

- Direcció de comunicació d’una empresa o institució

- Consultoria estratègica de comunicació corporativa i marca

- Direcció de comptes o responsables de serveis al client

- Planificació estratègica (planner)

- Planificació de mitjans

- Àmbit de la creació: direcció creativa executiva

- Àmbit de la creació: direcció d’art

- Àmbit de la creació: redacció (copy)

- Àmbit de la creació: direcció de producció (producer)

Community manager

- Generació de continguts

Social media

 

Àmbits de treball

Els llocs de treball on pot desenvolupar la seua feina un graduat o graduada en Publicitat i Relacions Públiques, en principi, són tots aquells relacionats amb la comunicació, com ara:

a) Empreses externes a l’organització

- Agències de mitjans

- Agències de publicitat

- Agències de relacions públiques

- Agències de màrqueting directe

- Agències de patrocini

- Agències de promocions

- Agències d’esdeveniments

- Consultores de comunicació

b) Integrats en l’organització

- Departament de comunicació de qualsevol empresa i institució

- Departament de màrqueting i comunicació

- Departaments comercials dels mitjans de comunicació (premsa, ràdio, cinema…)

Més informació 

Oficina d’Inserció Professional i Estades en Pràctiques (OIPEP)

Informació proporcionada per: InfoCampus