25/03/2021 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Les organitzacions s’enfronten hui a entorns que poden qualificar-se no sols com a globals sinó també com a dinàmics, turbulents i competitius. Al mateix temps, els públics objectius s’han convertit en grups més informats i qualificats i, per tant, més exigents en les seues demandes. Aquestes noves perspectives obliguen les organitzacions a actuar de manera diferent i a prioritzar el coneixement profund d’aquests públics i les seues exigències per a poder oferir-los una atenció completa, personalitzada i diferenciada, és a dir, a ser capaces de caracteritzar el mercat en el qual actuaran i poder així desenvolupar una estratègia de màrqueting que proporcione un valor major. Aquest màster, que va nàixer en el curs 2003/04, té com a objectiu general dotar el seu alumnat de les competències i habilitats necessàries per a, en un futur, poder enfrontar-se amb èxit a tals reptes, ja siga en empreses específiques de màrqueting, com ara instituts d’investigació de mercats, agències de comunicació o consultores, o també en els departaments de màrqueting de qualsevol organització pública o privada. 

Informació proporcionada per: InfoCampus