12/04/2021 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

ASSIGNATURES OBLIGATÒRIES (36 CRÈDITS ECTS)

  • Persuasive Language and Business Presentations / El Llenguatge Persuasiu i el de les Presentacions Empresarials
  • Intercultural Communication, Meetings and Negotiations in a Business Context / Comunicació Intercultural, Reunions i Negociacions en el Món de l'Empresa
  • Business Writing / Redacció de Textos Empresarials
  • The Language of Telephoning and Other Communication Technologies in the Business World / El Llenguatge Telefònic i les Noves Tecnologies Aplicades a l'Empresa
  • The Language of Marketing and Product Promotion  / El Llenguatge del Màrqueting i la Promoció de Productes
  • Business Trips and Socialising Activities in the Business World / Els Viatges de Negocis i la Socialització en el Món Empresarial
  • Case Studies / Estudi de Casos
  • Master's Thesis / Treball de Final de Màster

L'estudiantat ha de cursar obligatòriament un dels dos itineraris. Les assignatures per completar el màster a cada itinerari són les següents:

ITINERARI PROFESSIONAL (24 CRÈDITS ECTS)

  • Using Documents in a Business Environment / L'entorn Empresarial i la seua Documentació
  • International Marketing / Màrqueting Internacional
  • International Business Management / Direcció de l'Empresa Internacional
  • Internship / Pràctiques en Empresa

ITINERARI INVESTIGADOR (24 CRÈDITS ECTS)

  • Specific English Teaching: ESP/CLIL / Ensenyament de l'Anglès Especialitzat: IFE/AICLE
  • Analysis of the Specialised Discourse in English / Anàlisi del Discurs Especialitzat en Anglès
  • Research Methods / Mètodes d'Investigació

 

Informació proporcionada per: InfoCampus