ASSIGNATURES OBLIGATÒRIES (36 CRÈDITS ECTS)
- Persuasive Language and Business Presentations / El Llenguatge Persuasiu i el de les Presentacions Empresarials
- Intercultural Communication, Meetings and Negotiations in a Business Context / Comunicació Intercultural, Reunions i Negociacions en el Món de l'Empresa
- Business Writing / Redacció de Textos Empresarials
- The Language of Telephoning and Other Communication Technologies in the Business World / El Llenguatge Telefònic i les Noves Tecnologies Aplicades a l'Empresa
- The Language of Marketing and Product Promotion / El Llenguatge del Màrqueting i la Promoció de Productes
- Business Trips and Socialising Activities in the Business World / Els Viatges de Negocis i la Socialització en el Món Empresarial
- Case Studies / Estudi de Casos
- Master's Thesis / Treball de Final de Màster
L'estudiantat ha de cursar obligatòriament un dels dos itineraris. Les assignatures per completar el màster a cada itinerari són les següents:
ITINERARI PROFESSIONAL (24 CRÈDITS ECTS)
- Using Documents in a Business Environment / L'entorn Empresarial i la seua Documentació
- International Marketing / Màrqueting Internacional
- International Business Management / Direcció de l'Empresa Internacional
- Internship / Pràctiques en Empresa
ITINERARI INVESTIGADOR (24 CRÈDITS ECTS)
- Specific English Teaching: ESP/CLIL / Ensenyament de l'Anglès Especialitzat: IFE/AICLE
- Analysis of the Specialised Discourse in English / Anàlisi del Discurs Especialitzat en Anglès
- Research Methods / Mètodes d'Investigació