El Servei d’Esports ofereix promocions en activitats i targetes esportives UJI per a l’estiu

07/07/2022 | SE

Amb l’arribada de l’estiu, la Universitat Jaume I, a través del Servei d’Esports, ha allargat les activitats esportives que tradicionalment conclouen al mes de maig. Aquesta promoció d’activitats suposa una ampliació per a totes les persones amb Targeta Activitats UJI (TAUJI) i Targeta Esportiva UJI+ (TEUJI+), les quals veuran incrementada la seua oferta.

Per tant, al mes de juny s'impartiran 400 hores d’activitat física amb els mateixos horaris que durant el curs fins al dia 17 de juny i a partir d’aquesta data, i fins al 30 de juny, només en horari de 17.30 a 20.30 hores per a evitar les hores de més calor.

Així mateix, s’han programat dos cursets intensius de natació zero i cinc cursets intensius de pàdel, un per nivell, a més d’un de tennis perfeccionament. Aquests cursets tenen preus especials per a les persones amb TAUJI i TEUJI+.

Totes aquelles persones que tenen contractada la Targeta Esportiva UJI (TEUJI) i la TEUJI+ també podran fer ús de la sala de musculació durant els mesos de juny i juliol, tot i que amb horaris més ajustats. Així, en juny, els horaris seran de 9 a 20.30 hores i fins a les 20 hores al mes de juliol.

Promoció en les targetes

Per a aquelles persones que encara no han adquirit cap de les targetes esportives de la Universitat Jaume I (TAUJI, TEUJI i TEUJI+) el Servei d’Esports ha tret la «promoció targeta setembre». Amb aquesta promoció, les persones que contracten a partir de l’1 de juny qualsevol de les targetes UJI podran gaudir-les juny i juliol de manera gratuïta, és a dir, la targeta no començarà a comptar fins al dia 1 de setembre.

La «promoció targeta setembre» donarà accés, en funció de la targeta elegida, a les activitats esportives (TAUJI), a les instal·lacions esportives (TEUJI) o a les dues, activitats i instal·lacions, en el cas de la TEUJI+.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports