Cursos del primer semestre 2014-2015

09/01/2017 | SE

Curs de busseig de dos estrelles

La formació continuada dins del Pla de Formació de l’Escola Nacional de Busseig Autònom Esportiu, sabent l’interès d’alumnat que ja ha estat format com a bussejador una estrella. És necessari fer el curs SVB+RCP per obtindre la titulació federativa.

Recurs d'imatge 1_per index

Patró d'embarcacions d'esbarjo (PER)

Governament d'embarcacions d'esbarjo a motor, o motor i vela de fins a 12 metres d'eslora i potència de motor adequada per a la navegació que es realitze entre la costa i les 12 milles; així com la navegació entre illes als arxipèlags balear i canari. A més de poder conduir motos aquàtiques.

Recurs d'imatge 2_arbitre_fs_f7 index

Curs d'àrbitre de futbol sala i futbol 7

Formar tècnics arbitrals dins de la comunitat universitària en aspectes de direcció i control de partits de futbol sala i futbol 7. Després, només podrà accedir a la borsa d'àrbitres del Servei d'Esports l'estudiantat de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge 3-accidents_gym index

Maneig dels accidents durant l'entrenament en sala de fitnes

Introducció i generalitats. Lesions esportives dels membres superiors. Lesions esportives dels membres inferiors. Mesures preventives.

Recurs d'imatge 4_pilates index

Curs d'instructor de pilates "Matt Work"

Formar practicants esportius de l'activitat perquè puguen dirigir classes grupals o individuals i estructurar classes amb els diferents materials i tècniques del pilates.

Recurs d'imatge 5-congres_muntanya index

II Congrés Internacional sobre Curses per Muntanya

Aquest congrés pretén ser un punt de trobada per als diferents professionals, corredors i investigadors i investigadores que interactuen en la preparació física, l'organització, el seguimemt nutricional, la psicologia, etc., del corredor o de la corredora de muntanya.

Recurs d'imatge 6_psicologia index

Taller: psicologia aplicada als esports d'equip

Aquest taller permetrà a les persones assistens conèixer les claus per a millorar la satisfacció i el rendimient dels membres d'un equip. Es repassaran les característiques principals dels equips esportius des del punt de vista de la psicología, i s'oferirà als assistents coneixements pràctics per a comprendre, dinamitzar i optimitzar el funcionament dels i de les esportistes en els esports col·lectius.

Recurs d'imatge seminari_fisica_i_salut_jovenes index

Seminari d'investigació sobre activitat física i salut en joves

Aquest seminari pretén oferir una anàlisi global de les múltiples relacions que s'estableixen entre la pràctica d'activitat física, el nivell de condició física, l'alimentació i la salut durant els primers anys de vida. Partint del coneixement derivat de les investigacions més recents en activitat física i salut en joves, en la primera part del seminari l’alumnat coneixerà les diverses eines utilitzades en l'àmbit científic per avaluar l'activitat física diària, el nivell de condició física, l'alimentació i la composició corporal en relació a la salut. Així mateix, en la segona part del seminari l’alumnat tindrà l’oportunitat de posar en pràctica els coneixements adquirits i de realitzar diferents proves de valoració. Finalment, l’alumnat coneixerà el procés de disseny d'una investigació científica real en l'àmbit de l'activitat física i la salut amb joves (projecte DAUS).

Recurs d'imatge 7-reciclatge_desa index

Curs de reciclatge en desfibril·lador extern semiautométic (DESA) i RCP

L'acreditació per l'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut (EVES) per a la capacitació en la realització de RCP bàsica i maneig del DESA requereix, segons el Decret 220/2207, de 2 de novembre, del Consell de la Generalitat Valenciana, de la realització d'un reciclatge anual i aquest curs s'adapta a aquests requisits i continguts.

Recurs d'imatge 8_desa index

Curs de desfibril·lador extern semiautomàtic (DESA) i RCP

Aportar els coneixements i les destresses necessaris per a poder realitzar una primera atenció de la parada cardíaca fins el moment de l'arribada dels equips especialitzats.

Recurs d'imatge 9_entrenament_forca index

L'entrenament de la força. Aprèn a treballar-la segons el teu objectiu

En el treball de la força és indispensable conèixer els factors fisiològics implicats en el desenvolupament de la mateixa i com treure'n profit, així com els diferents tipus de força que existeixen i la manera de treballar-la, en funció del teu objectiu.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports