Aquella escola

08/03/2023 | SASC

Dv. 5 de maig de 2023 – 19.30 h | Entrada lliure fins a completar l’aforament | Final de curs de l’Aula d’Arts Escèniques Carles Pons| Paranimf de la Universitat Jaume I

Data: Divendres 5 de maig de 2023
Hora: 19.30h
Preu:   Entrada lliure fins a completar l’aforament
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció: Regina Prades
Disseny de llums, sonorització i suport tècnic: Manel Brancal, Natxo Torrat i Ignacio Ferrer
Intèrprets: Estela Morcillo, Violeta Leonte, Sebastià Ferrer, Sara Ferrari, Núria Simón, Luisa Donayre, Lucas Jordà, Juliana Canamera, Juanma Acien, José Antonio Herranz, Isabel Martín, Gloria Saavedra, Estefanía Llorens, David Ramón, Angélica Males, Beatriz Salvador, Andreu Arnau i Ainhoa Anaut.

Durada: 90 min

Aquella escola és una comèdia que ens mostra un moment molt precís de la nostra història. La (des)educació que van patir els nostres pares i iaios en l’època franquista. Recordarem els himnes que es corejaven al començar les classes i les lliçons que sempre acabaven a palmetades de regla. A partir de material original de l’època, i amb humor i fina ironia, l’espectacle ens evoca la memòria d’uns anys foscos on l’aprenentatge s’imposava amb disciplina i no hi havia ni la més possibilitat de crítica o retret. Una època que esperem no es torne a repetir.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals