Curtmetratges d'animació valencians En pantalla gran: animatòpia - cine d’animació per a adults

30/01/2019 | SASC

Cicle

En pantalla gran: animatòpia - cine d’animació per a adults

Seients numerats

no

Tipus

Data: Dissabte 2 i Diumenge 3 de febrer
Hora: 19.30h
Preu:  3 € – Tarifa reduïda: 2 €
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Patchwork

2018 · 8'21'' · Color · Documental ficcionat d’animació

Direcció, guió, fotografia, edició: María Manero
Producció: María Manero, Máster en Animació de la Universitat Politècnica de València
Sinopsi: “Patchwork” es l’història de Loly, la persona que va necessitar un fetge nou perquè el seu es va trencar.

Marhaba (Hello)

2016 · 9'28'' · Color · Documental, animació

Direcció, producció, guió, animació, direcció d’art, muntatge: Emilio Martí
Produtora: Animare Films
Intérprets: Auaz, Heba, Hazune, Djazia, Rawaa, Haatem, Mustafa, Mohamed, Haled, Yasmine, Silva, Gena
Sinopsi: Mohamad ha passat quasi la mitat de la seua vida vivint a mitges: escapant de la guerra a Síria, creuant el negre mediterrani, fent un viatge que semblava no tindre fi… però que ho tenia: un camp militar en Salónika, al nord de Grècia, al sud d'Idomenei.

The Neverending Wall

2017 · 12' · Color · Animació

Direcció: Silvia Carpizo
Productora: Abano Producións
Cap de producció: Chelo Loureiro
Guió: Silvia Carpizo, José Moo
Animació: Mari Carmen Cambrils, Duna Tarrega, María Pulido, Rosa Milan, Lucía Sancho, Larisa Bumb

Sinopsi: Un al·legat contra la construcció de murs que divideixen i coarten llibertats a través de l'animació de 102 grafits d'artistes de tot el món pintats sobre el major tram del mur de Berlín.

The Stunt Manual

2016 · 9'38'' · Color · Animació

Direcció, guió, fotografia, animació, música original: Ben Fernandez
Productora: Jaibo Films, Banjo Studios
Producció: Ben Fernández, Miguel Molina, Adan Aliaga
Muntatge: Ben Fernández, Miguel Garvé (Videogenic)
Sinopsi: La vida de Ben i de la policia canviarà quan adquirix un Mustang del 68 d'un venedor local de Los Angeles.

El invernadero

2016 · 8'10" · Color · Animació

Direcció, guió: Ramón Alòs
Productora: Bígaro Films
Direcció de producció: Ana María Ferri
Direcció de Fotografia: Marinella Senatore
Música original: Andreu Alòs
Muntatge: Lucas Manes
Direcció d'arte: Alicia Cánovas, Diego Soriano, Carlota Apari
Sinopsi: Dos xiquets destrossen les plantes d'un hivernacle per diversió fins que una presència inquietant els atrau cap a un quart fosc on quelcom macabre succeirà.

Dent de lleó

2016 · 7' · Color · Animació

Direcció, producció, fotografia, càmera, muntatge: Jorge Bellver
Guió: Jorge Bellver, Chon González
Direcció d'Animació: Elisa Martínez, Sonia Sánchez
Sinopsi: No hi ha fronteres per al vent ni límits per als sons. El vol d´una dent de lleó des del cor d´Àfrica fins a les nostres costes simbolitza l´esperança de futur per a milions de persones en un món globalitzat.

The Right Way

2015 · 4' 15" · Color · Animació

Direcció, producció, guió, muntatge, animació: Emilio Yebra
Música: John Philip Sousa - Bullets and Bayonets (“The President's Own”), Mia Doi Todd (“Under the Sun”)
Sinopsi: En la naturalesa hi ha situacions que passen molt de tant en tant. Ací, diverses d'estes situacions tenen lloc el mateix dia i en el mateix espai. L'home no està present, però la naturalesa ens mostra comportaments humans.

Bottle Battle

2016 · 5' 12" · B/N · Animació

Direcció: María Pulido
Productora: Máster en Animación Universitat Politècnica de València