Delitos y faltas -Crimes and Misdemeanors En pantalla gran: el primer Woody Allen

16/03/2018 | SASC

Apertura

Característiques

EUA. 1989. B/N i color. 35mm.

Cicle

En pantalla gran: el primer Woody Allen

VOSE. NR -13

Duració

104 min.

Seients numerats

no

Tipus

Cinema

Data: Dissabte 26 i Diumenge 27 de maig
Hora: 19.30h
Preu:  3,5 € – Tarifa reduïda: 2,5 €
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció i guió: Woody Allen
Intèrprets: Woody Allen, Alan Alda, Claire Bloom, Anjelica Huston, Mia Farrow, Martin Landau, Jerry Orbach, Caroline Aaron, Sam Waterston, Joanna Gleason, Martin S. Bergmann, Jenny Nichols, Daryl Hannah, Zina Jasper, Frances Conroy

Cliff Stern és un director de cine que encara conserva els seus ideals... Fins al dia que li ofereixen un treball molt lucratiu: rodar un afalagador reportatge sobre la vida d'un pompós productor de televisió. Judah Rosenthal és un dels pilars de la seua comunitat... fins al dia que s'assabenta de que el seu examant planeja traure a la llum tots els seus delictes financers i aventures extramaritals.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals