Intervenció artística-sonora | Substància

26/01/2022 | SASC

Intervenció artística-sonora | «Substància»

Emmarcada dins de l’Aula d’Innovació Artística del Servei d’Activitats Socioculturals, el passat novembre de 2021 va tenir lloc la proposta interdisciplinària «Substància», entre la performance, la intervenció artística i la música. La proposta va combinar la improvisació experimental del bateria, percussionista, compositor, improvisador i educador Jesús Gallardo amb el treball instal·latiu de l’artista Pascual Arnal.

La intervenció va consistir en un diàleg entre la música experimental/improvisada interpretada lliurement pel campus universitari del Riu Sec per Jesús Gallardo, i «Substància», la instal·lació artística de marcat caràcter simbòlic de Pascual Arnal, que pertany a la sèrie «Astral Management». Aquest diàleg ofereix una relectura, des del present, dels processos arquetípics de representació i la seua influència en la transmissió del coneixement. «Substància» és una intervenció artística no invasiva que roman latent i que només es fa visible quan se li proporciona llum.
Aquesta peça lumínica s’exposa de manera permanent a la façana d’una de les instal·lacions esportives de la Universitat i es pot visitar de manera lliure, preferiblement a poqueta nit.

Organitza: Servei d’Activitats Socioculturals del Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals
Col·labora: Servei d’Esports
Patrocina: Generalitat Valenciana - Conselleria d’Educació Cultura i Esport