Exposició | TERRES DE CASTELLÓ de Pasqual Gomes MENADOR espai cultural

15 de juny de 2023 | 18.30 h

Visites guiades - Xarrades explicatives
15 i 16 de juny a les 19 h
(Aforament limitat a 40 persones)

Horari de visites lliures
Dilluns a divendres de 9:30 a 20:30 hores

Dissabte de 10:30 a 13:30 h i de 17:30 a 20.30 hores

Sala Polivalent de MENADOR espai cultural

Descripció
L'exposició té el seu punt de partida en una altra anomenada "Mosaic del País Valencià", inspirada en l’obra Mural del PV de Vicent Andrés Estellés i que ha sigut mostrada a l’octubre CCC de València, a l’Espai Muriel Casals de Tona i a l’Escola d’Art de Vic. El Mosaic és una obra formada per 355 manisetes elaborades amb les terres dels pobles de tot el País.

En el cas de la sala Menador es presenten només les corresponents a les comarques de Castelló i s’hi afegeixen als textos d’Estellés, altres de poetes i artistes castellonencs: Josep Pascual Tirado, Bernat Artola, Miquel Peris i Matilde Salvador.

Tota la informació al respecte pot trobar-se al blog: https://pasqualgomes.blogspot.com/

Pasqual Gomes
Llicenciat en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València. Ha realitzat exposicions individuals a galeries d'Art i espais institucionals a València, Barcelona, Castelló, Tarragona, Lisboa, Braga, Evora, etc. També ha participat en nombroses exposicions col.lectives i fires d'Art a València, Barcelona, Madrid, Sevilla, Múrcia, Saragossa, Girona, Tarragona, Itàlia, Alemània, Argentina, etc. A més a més, ha obtingut premis en diversos concursos.

Entitat organitzadora
Universitat Jaume I