Procediment de la reserva
Les reserves han de fer-se enviant un correu electrònic a llotja@uji.es
Vore Instruccions per a la reserva d'espais
El personal de la Llotja del Cànem es posarà en contacte per confirmar la disponibilitat de l’espai sol·licitat.
Característiques de la sala de conferències
Capacitat: 35 persones
Material audiovisual: megafonia, canó i ordinador
Connexió a Internet: sí
Gravació àudio: sí
Pissarra: sí
Accés discapacitats: sí
En fer la reserva s’ha d’especificar quins d’aquests materials es necessiten per tal de comprovar disponibilitat i, si escau, que es puguen fer les gestions corresponents amb previsió.
Horari general de la Llotja del Cànem
Horari habitual: de dilluns a divendres de 10 a 14h i de 17 a 21h.
Horari d'estiu: (de l'1 de juliol al 15 de setembre) de dilluns a divendres de 10 a 14h. Agost tancat.
Horaris especials en Nadal, Setmana Santa i Pasqua. Magdalena tancat.
Si la reserva coincideix amb l’hora d’obertura de l’edifici, s’ha de tenir en compte que l’acte començarà a les 10.15 h o 17.15 h.
Si la reserva coincideix amb l’hora de tancament de l’edifici, l’acte haurà de finalitzar un quart d’hora abans, és a dir, a les 20.45 h.
Si ja heu efectuat la vostra reserva, per modificar o cancel·lar-la s’ha de posar en contacte amb el personal de la Llotja del Cànem.
Si es necessita muntar algun equipament propi, rebre als assistents a l’activitat abans de l’hora d’inici de la mateixa, o venir a provar els materials a la sala un altre dia diferent al de celebració, s’ha de contactar amb el personal de la Llotja del Cànem.
Si es vol difusió de l’acte al nostre web (www.llotja.uji.es), s’ha de fer arribar els materials promocionals o direcció web amb informació a l’adreça llotja@uji.es.
També es pot fer arribar materials promocionals de l’activitat en format paper per correu intern (sols personal Universitat Jaume I) o per correu ordinari (Llotja del Cànem, C/ Cavallers, 1. 12001, Castelló de la Plana).