Revista d'actualitat 10/02/2023

Notícies de la Universitat Jaume I

La UJI forma al profesorado sobre colectivos vulnerables (El Mundo Castellón al Día, 10/02/2023)

El grup d'investigació Endavant de la Universitat Jaume I durant més d'una dècada desenvolupa i investiga programes de formació i aprenentatge del professorat

Innotransfer refuerza la actividad en innovación abierta en la Comunitat Valenciana (vivecastellon.com, 09/02/2023)

Innotransfer ha aconseguit tancar quatre acords de col·laboració en projectes I+D+i entre empreses i equips d'investigació de l'àmbit de la Comunitat Valenciana. El nombre de reptes, solucions i reunions impulsades amb aquesta finalitat per la plataforma Innotransfer s'han duplicat respecte a l'exercici anterior. Són 49 reptes rebuts, 129 solucions presentades i 66 reunions específiques gestionades entre parts interessades durant l'any passat. Aquesta iniciativa està impulsada per Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló, el Parc Científic de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, la Ciutat Politècnica de la Innovació-Universitat Politècnica de València, el Parc Científic de la Universitat de València, i el Parc Científic d'Alacant.

Maratóbp y 10K Facsa reunirán en Castelló a la élite `running' mundial (Mediterráneo, 10/02/2023)

La doble cita del Maratóbp Castelló i el 10K FacsaCastelló, que tindrà lloc diumenge que veu 26 de febrer en la capital de la Plana, apunta al rècord de participants, amb previsions d'uns 3.500 inscrits. Expo-Marató és desenvoluparà com a avantsala de la carrera, de 10.00 a 14.30 i de 15.30 a 20.00 i en un espai nou: el poliesportiu de la Universitat Jaume I.

Galardones por su investigación en igualdad (Diario Jaén, 10/02/2023)

Margarita Mingarro, professora de Dret del Treball i de la Seguretat Social ha sigut guardonada amb un premi d'investigació en Igualtat i Gènere de la Universitat de Castella-la Manxa

Notícies d'altres universitats

Altres notícies d'interés