Curs: El joc motriu com a mètode pedagògic inclusiu L’activitat de 20 hores s’emmarca en el Projecte Inclou del Programa d'Atenció a la Diversitat

10/12/2015 | SCP

Data: 11, 12 i 18 de desembre de 2015
Acte: Curs
Títol: El joc motriu com a mètode pedagògic inclusiu
Lloc: DB0101AA (Aules de formació del Servei d’Esports)
Preu: 10 euros
Inscripció: Mitjançant l'e-ujier
Entitat: Unitat de Suport Educatiu, Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa

Breu descripció: L'activitat es planteja com un curs de 20 hores, centrat en l'aprofundiment en tasques de disseny, elaboració i execució de jocs motrius per a xiquets i xiquetes amb diversitat funcional. El joc motriu és un dels centres del procés d'aprenentatge i desenvolupament psicomotor. Per la qual cosa, per a complementar l'oferta formativa universitària, el curs ofereix la possibilitat d'aprendre i posar en pràctica propostes de jocs motrius des d'una perspectiva inclusiva.

El curs està dirigit a membres de la comunitat universitària ( estudiantat, PAS, PDI i AlumniSAUJI) i les places estan limitades a 30.