Clausura de la «Escola d’Estiu dels Xiquets i Xiquetes de la Universitat Jaume I» 2021

01/10/2021 | Fundació General de l'UJI

Un any més, malgrat la situació pandèmica actual, la Fundació General de l’UJI  ha continuat col·laborant, al costat del Servei d’Esports de la Universitat Jaume I, en la gestió de l’Escola d’Estiu dels Xiquets i Xiquetes per al curs 2020/21. Aquest any s'ha dut a terme una nova edició de l'«Escola d’Estiu dels Xiquets i Xiquetes de la Universitat Jaume I», del 28 de juny al 23 de juliol, gràcies a l'esforç realitzat per l'UJI i la Fundació General per a adaptar l'activitat a les restriccions actuals. Lamentablement en 2020 no va ser possible la seua posada en marxa per l'inici de la pandèmia i la incertesa quant a la seua gestió.

En l'actual edició, activitat dependent del vicerectorat de Campus i Vida Saludable que programa i coordina el Servei d'Esports, i gestiona i desenvolupa la Fundació General de la Universitat Jaume I, es va programar l'activitat per a prop de 360 participants en dos torns, amb edats compreses entre 4 i 12 anys (En anys anteriors l'assistència va ser de 600 xiquets i xiquetes de mitjana i edats compreses entre 4 i 16 anys). L'impacte que té la iniciativa en la comunitat universitària i la societat de Castelló continua sent molt positiu, ja que es tracta d'una activitat molt benvolguda i arrelada que en aquest any ha complit la seua XXIII edició.

En nom de tots els xiquets i xiquetes, pares, mares, tutors, i equip de professionals que hem participat en l'organització, desenvolupament i gestió de l'«Escola d’Estiu dels Xiquets i Xiquetes de la Universitat Jaume I», agraïm el suport a totes les entitats que han col·laborat en l'activitat per la seua inestimable ajuda i col·laboració.

Informació proporcionada per: Fundació General de la Universitat Jaume I