Escola d’Estiu dels Xiquets i Xiquetes

02/03/2020 | Fundació General de l'UJI

La Fundació General de l'UJI  continua col·laborant, al costat de el Servei d'Esports de la Universitat Jaume I, en la gestió de l´Escola d'Estiu dels xiquets i xiquetes per al curs 2019/2020.

Per vint-i-tresena vegada, la Universitat Jaume I organitza l'Escola d'Estiu dels xiquets i xiquetes del 22 de juny al 17 de juliol de 2020. Oferta que es genera amb la finalitat d'oferir als xiquets i xiquetes de Castelló, entre els 4 i 12 anys, i per quinzena vegada als de 13 a 16 anys, una manera diferent de gaudir les seues vacances el mes de juliol.

Es presenta com una alternativa d'oci en el període de vacances, amb un disseny educatiu, d'entreteniment i diversió, que permeta oferir als pares i mares un canvi en la manera de plantejar el mes de juliol dels seus fills i filles.

En aquest vint-i-tresé any de funcionament, l'Escola d'Estiu pretén potenciar els mètodes d'ensenyament i aprenentatge que faciliten aconseguir els objectius establits mitjançant situacions lúdiques, on l'ambient agradable afavorisca les relacions interpersonals.

Entre les principals línies d'actuació ens trobem amb la formació intel·lectual de la persona, sense oblidar cap aspecte, enaltint a més la companyia, l'amistat, la llibertat i els valors d'una societat tolerant, plural i democràtica. El conjunt d'activitats oferides farà que el xiquet o la xiqueta desenvolupe els seus aprenentatges i valors dins del marc generat per l'àmbit professional de l'UJI, la qual garanteix el conjunt d'objectius que es volen aconseguir.

Cal destacar, que actualment es troba actiu el primer període d'inscripció dels xiquets i xiquetes a l'escola, fins al 10 de març de 2020 per a la tota la comunitat universitària. Únicament els integrants de SAUJI i els treballadors d'empreses externes de l'UJI, hauran d'esperar fins al segon període d'inscripció que començarà el 12 de març de 2020.

Informació proporcionada per: Fundació General de la Universitat Jaume I