IO2. FORMACIÓ MULTIMÈDIA REOSURCES AMB Una 360º BASE de WEB EN PRÀCTIQUES BONES I CAMINS INNOVADORS D'ESTENDRE LA VIDA ÚTIL DE PRODUCTES TÈXTILS
Phd. Idoya Ferrero Ferrero (ferrero@uji.es)
SoGReS-MF (Sostenibilitat d'Organitzacions i Gerència de Responsabilitat Social Corporativa-els mercats Financers Investiguen Agrupar) Universitat Jaume jo (Espanya)
PARTICIPANTS:
ORGANITZACIÓ |
PAÍS |
PARTICIPANT IO1 |
UJI: Universitat Jaume jo (Projecta cap) |
Espanya |
Idoya Ferrero-Ferrero |
CBS: Colònia Escola Empresarial (IO1 Cap executiu) |
Alemanya |
Cristian R. Loza Adaui |
FIFTY-FIFTY: Cohesió i Innovació social Institut |
Grècia |
|
RAS: Razvojna Agencija Sotla |
Eslovènia |
|
CNIPA PUGLIA |
Itàlia |
|
AEGARE: Asociación de Empresarios Gallegos en Aragón y Riberas del Ebre |
Espanya |
IO2 EN EL PROJECTE dates Claus
Inicis: 09-2020
Els projectes transnacionals que Coneixen: 12-2020 Xut fora coneixent (9/12/2020)
Personal de junta de terme baix que entrena successos: 2-2021 Curs en Conceptes Claus d'Economia Circular (en línia)
Sortida intel·lectual 2: 06-2022 formació Multimèdia els recursos van basar en 360o web en pràctiques bones i camins innovadors per estendre la vida de productes tèxtils.
Els projectes transnacionals que Coneixen: 10-2021 aplec transnacional Tercer.
Els projectes transnacionals que Coneixen: 06-2022 aplec transnacional Quart
Informe de terme del final: 10-2023
IO2 DESCRIPCIÓ
IO2 Propòsit major
Per proporcionar recurs de formació basat en tecnologia multimèdia per mostrar pràctiques millors i tractaments innovadors per a deixalla en el sector tèxtil.
IO2 Grups d'objectiu
Els recursos multimèdia són apuntats a obrers d'adult amb nivells baixos d'entrenar, des de sectors amb una expectativa clara de caure feines.
És també apuntat a entrenadors d'adult que ensenya els cursos en economia circular, mentre seran capaços d'utilitzar aquests recursos com a formació molt útil suport dins tant formació presencial i e-saber.
Metodologia:
Metodologia self-saber: Autònom i self-abastat entrenant sistema a través de l'ús de recursos diferents i contingut concret com vídeo tutorials, podcasts, cursos, i repositoris de pràctiques bones.
360 comunicació de títol apropament:
Per assolir grup d'objectiu dins consistent però camins múltiples.
Per crear contingut valuós, informació atractiva i comprensible.
Per utilitzar tecnologies digitals en la producció i distribució de la informació
Portar tasques a la producció del IO2 (dates Provisionals)
TASQUES |
DATA d'INICI |
TERMINI |
A1 360º planificació de web. Preparació de consultar informe (disseny i usabilitat del lloc web) |
Febrer 2021 |
Febrer 2021 |
A2 Planejant els continguts de formació del lloc web |
Febrer 2021 |
Juny 2021 Abril 2º T-Aplec |
A3 Preparació i col·lecció d'ensenyar recursos |
Juny 2021 |
Gener 2022 octubre 3º T-Aplec |
A4 Programant el web 360º |
Octubre 2021 |
Març 2022 |
A5 Traducció a les llengües diferents dels companys |
Gener 2022 |
Pot 2022 |
A6 Tastant / experimentació de producte en cada país associat amb 15 usuaris per company. Seran baixos-obrers especialitzats que prové altres sectors productius.
A7 Col·lecció de resultats i redactar informe: els comentaris des de participants d'experimentació seran recollits a través de qüestionaris d'avaluació administren a la primeria i final de l'experimentació. L'informe descriurà els resultats i les avaluacions van dur a terme al remat de la prova. |
Pot 2022
Pot 2022 |
Juny 2022
Sept 2022
|