Procediment per a la concessió d'ajudes als professors per a la realització d'activitats acadèmiques.
Normativa que regula el procediment
Procediment:
- Sol·licitud i memòria justificativa de col·laboració econòmica per a activitats acadèmiques.
- Marca de la Facultat (La marca de la Facultat ha d’aparèixer en tots els documents de difusió. Entrar a l'enllaç amb el navegador idioma valencià).
- Difusió en la web de la Facultat. Enviar programa i/o cartells a fcje@uji.es, amb l'assumpte: difusió ajudes. Igualment es poden enviar imatges o fotografies, si hi ha, una vegada finalitzada l'activitat.
- Pressupostos: locomoció, allotjament, càtering, etc. Preferentment es pot sol·licitar a l'Agència de Viatges el Corte Inglés (uji@viajeseci.es). No obstant aixó, també es pot demanar a qualsevol agència o empresa i elegir la que millors condicions ofereixi.
- Alta tercers (dades bancàries). Per donar-se d'alta en la fitxa de tercers cal accedir al seguent enllaç: https://e-ujier.uji.es/pls/www/!gri_www.euji23728
Presentació de la documentació:
Enviar la sol·licitud signada en format PDF per correu electrònic a burriel@uji.es.
Termini i formalització de les sol·licituds
Modalitat A: Experts a l’aula, aules obertes.
La sol·licitud d’aquestes ajudes per a activitats docents es podrà realitzar en tres períodes:
- Del 10 al 30 de gener per a activitats que s’hagen de desenvolupar durant el segon semestre del curs acadèmic.
- Del 15 al 30 de juny: per a activitats que s’hagen de desenvolupar durant el primer semestre del curs acadèmic.
- De l’1 al 15 de setembre: per a activitats que s’hagen de desenvolupar durant el primer semestre del curs acadèmic.
Modalitat B: ajudes per a la difusió del coneixement
La sol·licitud de les ajudes d’acord amb aquesta convocatòria es podrà realitzar en dos períodes:
- Del 10 al 30 de gener per a activitats que s’hagen de desenvolupar durant el segon semestre del curs acadèmic.
- De l’1 al 30 de juny: per a activitats que s’hagen de desenvolupar durant el primer semestre del curs acadèmic.